icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت‌ها در بازار خودرو ریزشی شد

قیمت‌ها در بازار خودرو ریزشی شد

با بررسی قیمت‌های خودرو می‌توان گفت که در روزها اخیر بازار خودرو با ریزش نسبی مواجه بوده است، اما چه عواملی موجب بروز این اتفاق شده‌ است؟ معامله گران بازار خودرو پنج دلیل را در این باره مطرح می‌کنند.دلایلی که بخشی از آنها انتزاعی و بخشی نیز اقتصادی است.

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-سعید موتمنی در مورد تاثیر کاهش نرخ دلار بر بازار خودرو، اظهار داشت: نوسانات نرخ ارز ارتباط نزدیکی با قیمت خودرو دارد، وقتی اتفاقی در بازار ارز رخ می‌دهد، به سرعت تاثیر خود را در بازار خودرو نشان می‌دهد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو افزود: قیمت خودرو در بازار صرفاً از روی کاغذ اعلام و بالا و پایین می‌شود و معامله‌ای روی نرخ‌های بالا انجام نمی‌شود؛ اما طی دیروز و امروز با توجه به اینکه نرخ دلار به سمت کاهشی شدن حرکت می‌کند، قیمت‌های کاغذی خودرو نیز در حال ریزش است.

به گفته وی، طی امروز نرخ خودرو چه در بازار خودروهای نو و چه کارکرده داخلی و خارجی 10 تا 40 میلیون تومان کاهش یافته است.

وی ادامه داد: اگر نرخ دلار به همین صورت ریزش کند، قیمت‌ها در بازار خودرو کاهش می‌یابد.

وی بار دیگر تاکید کرد: مدتی است در بازار خودرو قیمت‌ها به صورت سلیقه‌ای اعلام می‌شود اما هیچ خرید و فروشی روی این نرخ‌ها انجام نمی‌شود.

موتمنی تصریح کرد: بازار خودرو از بیستم شهریور به این سو قفل شده و خرید و فروش در این بازار به صفر رسیده است. از نظر خریداران قیمت‌ها در بازار غیرمنطقی است و مصرف کنندگان تمایلی به خرید ندارند.

وی افزود: مردم به خودرو به چشم یک کالای سرمایه ای نگاه می کنند و در حال حاضر هیچ خرید و فروشی انجام نمی شود.

برچسب ها:

کاهش قیمت خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب