icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو واردات خودرو به کشور حالا در دست انداز ارزی

واردات خودرو به کشور حالا در دست انداز ارزی

محمد مرتضایی؛ مدیرعامل شایان دیزل در حاشیه افتتاح نمایندگی استان یزد این شرکت گفت: همواره به من در شرکت های مختلف حوزه خودرو ثابت شده که بهترین نمایندگان خدمات پس از فروش در شهر یزد هستند که در نتیجه منش آن ها در قبال همشهری هایشان است.

شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-مرتضایی با اشاره به اینکه شایان دیزل هم اکنون بزرگترین تولیدکننده و فروشنده خودروهای تجار یدر کشور است گفت: تجربه فعالیت من در برند های بین المللی مانند رنو تراکس نشان می دهد که آمار تولید 6 تا 8 دستگاه در روز عدد قابل توجهی است که با توجه به آغاز فعالیت ها در شرایط سخت تحریم و استمرار آن عملکرد قابل توجهی به حساب می آید.
مدیرعامل شایان دیزل در ادامه در زمینه میزان اشتغال در این شرکت گفت: هم اکنون 300 نفر به صورت مستقیم و 5هزار نفر به صورت غیرمستقیم از طریق شایان دیزل مشغول به کار هستند گفت: با راه اندازی نمایندگی جدید در شهر یزد حدود 20 نفر دیگر نیز به صورت مستقیم و 100 نفر به صورت غیرمستقیم به این آمار افزوده خواهد شد.
مرتضایی با اشاره به کلنگ زنی سایت دوم تولیدی شایان دیزل طی هفته های گذشته گفت: برنامه ما این است تا طی سه سال آینده به قطب تولید خودروهای تجاری در کشور تبدیل شویم و همواره به دنبال مسیرهای توسعه خواهیم بود.

برچسب ها:

واردات خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب