icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کاهش بیشتر قیمت خودرو در راه است

کاهش بیشتر قیمت خودرو در راه است

مدیر سامانه یکپارچه خودرو از ظرفیت خالی ۴ شرکت خودروسازی در سامانه یکپارچه خبر داد و گفت: با عرضه مستمر خودرو در آینده شاهد کاهش قیمت ها در بازار خواهیم بود.

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو در خصوص دور جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته فقط 5 درصد از ثبت نام کننده‌های خودروی تیگارد نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این در محصولات مدیران خودرو نیز فقط 25درصد، کرمان موتور 15 درصد و آرین موتور، 40درصد نسبت به تکمیل وجه اقدام نموده‌اند؛ بر همین اساس حجم زیادی از ظرفیت این 4 شرکت خالی بوده و آنها ملزم به ارائه محصولات به سامانه یکپارچه هستند.

مدیر سامانه یکپارچه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های خالی، سامانه یکپارچه بسته نمی شود و به صورت مستمر عرضه خودرو در آن انجام می شود.

تقدسی با بیان اینکه "متقاضیان نگرانی از بابت بسته شدن سامانه یکپارچه نداشته باشند"، گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه، نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه هفته آینده بخش دیگری از خودروهای وارداتی در سامانه بارگذاری می شود، گفت: با عرضه مستمر خودرو در آینده شاهد کاهش قیمت ها در بازار خواهیم بود؛ البته در این مرحله در بخش خودروهای داخلی، فروش فوق العاده خودرو به صورت اقساطی نیز توسط نمایندگی‌ها از طریق سامانه یکپارچه انجام می شود که این موضوع نیز برای متقاضیان بسیار مثبت خواهد بود.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب