icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ‌نتایج‌ تخصیص خودرو‌ از طریق سامانه یکپارچه‌ فردا اعلام می‌شود

‌نتایج‌ تخصیص خودرو‌ از طریق سامانه یکپارچه‌ فردا اعلام می‌شود

مدیرکل صنایع خودرو وزارت صمت گفت: نتایج تخصیص خودرو از طریق سامانه تخصیص یکپارچه خودرو، ساعت ۹ صبح روز آینده ۱۰ خرداد اعلام خواهد شد.

سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-عبدالله توکلی لاهیجانی امروز در نشست خبری اعلام نتایج سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اظهار داشت: پیرو مفاد نامه ریاست‌جمهوری در خصوص شفاف‌سازی عرضه خودرو، سامانه عرضه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز به کار کرد و بر این اساس ظرف یک هفته توسط سامانه مذکور از تاریخ 27 اردیبهشت تا 3 خرداد نسبت به ثبت‌نام متقاضیان خرید خودرو  خودرو تحت نظارت سازمان حمایت اقدام شد.

وی افزود: در این سامانه چهار میلیون و 157 هزار و 352 نفر متقاضی خرید خودرو ثبت‌نام کردند که از این تعداد 3 میلیون و 878 هزار و 301 نفر در طرح عادی ثبت‌نام انجام دادند و 297 هزار و 51 نفر نیز در طرح حمایت از خانواده و جوانی ثبت نام کردند.‌

مدیرکل صنایع خودرو وزارت صمت اظهار داشت: نتایج تخصیص خودرو فردا از طریق خودروسازان و از سامانه تخصیص یکپارچه خودرو در ساعت 9 صبح اعلام خواهد شد، تعداد خودروی تخصیصی در این دوره، 176 هزار و 911 دستگاه خودرو خواهد بود که در قالب طرح‌های مختلف است.

وی بیان داشت: سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تحت نظارت سازمان حمایت قرار دارد و ساز و کار اجرای صحیح نظارت در اختیار سازمان‌های ناظر است بنابراین اگر فروش بیشتر از توان تولید خودروسازان انجام شود و تعهدات به موقع انجام نگیرد،  این موضوع تحت نظر سازمان حمایت قرار می گیرد.

توکلی لاهیجانی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا سوم خرداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته تولید خودروی کامل 175 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا سوم خرداد، تعداد 83586 خودروی کامل تولید شد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این میزان 30355 دستگاه بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب