icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هر آنچه در مورد JMC S350 ،کراس اوور چینی جدید بازار ایران می دانیم

هر آنچه در مورد JMC S350 ،کراس اوور چینی جدید بازار ایران می دانیم

هر آنچه در مورد JMC S350 ،کراس اوور چینی جدید بازار ایران می دانیم

حدود یکسال پیش برای اولین بار تصاویر یک کراس اوور جدید چینی با نام JMC S350 را منتشر کردیم که این تصاویر در محوطه شهر خودرو توسط عکاسان پردیس خودرو گرفته شده بود. در آن زمان شهر خودرو بعنوان یکی از هایپر مارکت های فروش خودرو شناخته می شد و  علاوه بر فروش محصولات برند های متنوع ،نمایندگی انحصاری فروش کوپا T210 ریگان موتور هم را در اختیار داشت.از همین رو ،حضور این کراس اوور هفت نفر در محوطه شهر خودرو احتمال تولید جی ام سی  S350 توسط ریگان موتور را افزایش می بخشید.

دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

اما حالا پس از یکسال مشخص شده است که شهر خودرو با توجه به محدودیت واردات خودرو تصمیم گرفته خود راسا تبدیل به یک خودروساز شود.لذا بر اساس اطلاعات دریافتی این شرکت فروشنده خودرو قصد دارد JMC S350 را در تاسیسات "سناباد خودرو" واقع در خرسان رضوی تولید و به بازار عرضه نمایند.قابل ذکر است سناباد خودرو یکی از شرکت های تابعه مجموعه سازی توس است که در گذشته تولید برخی از محصولات چینی را بر عهده داشته است.

JMC S350

ازسوی‌دیگر، با توجه به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی ،مدتی است چند دستگاه از این خودرو مجوزهای لازم درخصوص دریافت پلاک گذرموقت جهت گذراندن مراحل تست و ارزیابی پیش از تولید و همولوگیشن را دریافت کرده و راهی جاده‌های کشور شده‌اند. از همین‌رو پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه این شاسی‌بلند 7 نفره چینی توسط «شهرخودرو» باشیم.

JMC S350

البته ظاهرا تصمیم به خودروساز شدن شهر خودرو سال گذشته گرفته شده بود و در آن زمان وضعیت همکاری برند های چینی با ایرانی ها به سختی و پیچدگی های حال حاضر نبود و مشخص نیست در حالی که شرکت های با سابقه ای نظیر مدیران خودرو و کرمان موتور و حتی همین ریگان موتور در انتقال وجه و تامین قطعات منفصله به مشکلات عدیده ای برخورد کرده اند ،شهر خودرو می تواند پروژه خودروساز شدن خود را جلو ببرد یا خیر.

JMC S350

برای درک بهتر باید گفت ریگان موتور اواخر سال گذشته از افتتاح خط تولید جدید خود برای تولید شاسی بلند کوپا T210 خبر داد اما با توجه به آمار تولید خودروسازان داخلی که توسط وزارت صنعت منتشر شده است از آن زمان تاکنون ریگان موتور موفق به تولید نشده است که دلیل این امر به دلیل تحریم ها و عدم تسهیل در مراودات مالی و تجاری می باشد.

JMC S350

به هر حال شهر خودرو با تمام توان بدبنال گرفتن استانداردهای لازم برای جی ام سی S350 بوده و باید در آینده نه چندان دور شاهد رونمایی از این خودرو و اعلام رسمی خودروساز شدن شهر خودرو باشیم.قابل ذکر است شاسی بلند هفت نفره JMC S350 محصول شرکت نه چندان معتبر «جیانگ‌لینگ» می باشد که فعالیت خود را از سال 2010 کرده و این خودرو اولین محصول شرکت مذکور می باشد.

بهتر است بخوانید

JMC S350 ،بررسی ،مشخصات فنی و هر آنچه باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب