icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو XAV یک SUVمفهومی هیجان انگیز از سانگ یانگ

XAV یک SUVمفهومی هیجان انگیز از سانگ یانگ

خودرو سازی سانگ یانگ در نمایشگاه خودروی سئول از یک SUV مفهومی به نام XAV پرده برداری کرد.

دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: خودرو سازی سانگ یانگ در نمایشگاه خودروی سئول از یک SUV مفهومی به نام XAV پرده برداری کرد.

سانگ یانگ XAV

به گزارش گروه خبر بین المل "پردیس خودرو" XAV ارائه شده یک خودروی هیبریدی بوده و دارای یک طراحی منحصر بفرد بهره می برد.مدیر عامل شرکت سانگ یانگ در مراسم رونمایی از این خودرو گفت که XAV مظهر توسعه محصولات ما می باشد آقای چوی جانگ ادامه داد که XAV ترکیبی از SUV های سنتی با تکنولوژی روز دنیا بوده و ما امیداور هستیم که این محصول  تعهد ها ما را برای تبدیل شدن یک تولید کننده جهانی خودروهای SUV نشان دهد.

کوراندو

 

XAV بر روی پلت فرم خودروی تیولی ساخته شده و طراحی خارجی این خودرو بر اساس کورندای های قدیمی انجام شده است و ادای احترامی به این خودرو داشته است.

چهره ععضلانی این خودرو به همراه  جلو پنجره بال شکل منحصر به محصولات سانگ یانگ به همراه چراغهای باریک این خودرو تداعی کننده چهره خودرو پر طرفدار قدیمی کوراندو می باشد.

سانگ یانگ XAV

قسمت عقب خودرو برامدگی دارد که محل لاستیک زاپاس و مخزن اضافی بنزین به همراه محل گذاشتن وسائل اضافی می باشد.سپر بزرگ عقب این خودرو نماینگر یک SUV پرقدرت و خشن می باشد.

سانگ یانگ XAV

پیشرانه این خودرو شامل یک موتور بنزینی 1.6 لیتری یا موتور دیزلی 1.6 چهار سیلندر به همراه دو موتور  الکتریکی می باشد . دو موتور الکتریکی نیروی خود را به برای کمک  به موتور بنزینی به چرخهای عفب و جلو منتقل می کند.موتور الکتریکی جلو 10 کیلو وات و موتور الکتریکی عقب 30 کیلو وات قدرت تولید می کند.

 سانگ یانگ XAV

تهیه شده در پردیس خودرو وب سایت جامع ثبت آگهی خرید و فروش خودرو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب