icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تیوولی در بین 22 خودروی برتر جهان قرار گرفت.

تیوولی در بین 22 خودروی برتر جهان قرار گرفت.

سانگ یانگ تیوولی با رای داوران در بین 22 خودروی برتر جهان قرار گرفت و کاندید بهترین خودرو جهان شد.

یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: سانگ یانگ تیوولی با رای داوران در بین 22 خودروی برتر جهان قرار گرفت و کاندید بهترین خودرو جهان شد.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " این روزها خودروی جدید تیوولی در حال درو کردن انواع و اقسام عناوین می باشد. پیش از این تیولی در لیست برترین خودرو های اروپا قرار گرقته بود و حالا با قرار گرفتن در لیست برترین خودروهای جهان ثابت کرد قرار گرفتن در لیست برترین خودروهای اروپا تصادفی نبوده است.

حضور در فینال این رقابت افتخار بزرگی برای سانگ یانگ است و تیوولی در این بخش باید به رقابت با خودروهایی ازجمله آئودی A4، ب ام و X1، کادیلاک CT6، تویوتا پریوس و ... بپردازد.

رقابت خودرو سال جهان از سال 2005 به این‌سو برگزار می‌شود و هیات داوران آن مجموعه‌ای از روزنامه‌نگاران و کارشناسان صنعت خودرو هستند که با بررسی خودروهای تولید شده در جهان، خودروهای برتر را در رده‌های مختلف انتخاب می‌کنند و درنهایت از میان آن‌ها لیست برترین خودروهای جهان مشخص می‌شود و امسال سانگ یانگ توانسته با مدل تیوولی به مرحله نهایی این رقابت وارد شود.

تیوولی از زمان معرفی تاکنون توانسته موفقیت‌های زیادی را برای سانگ یانگ به ارمغان بیاورد ضمن آنکه آمار فروش بالای این خودرو، آن را به رقیبی قدرتمند برای سایر خودروها در این رده تبدیل کرده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب