icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آغاز فروش کوپا T210 در سکوت کامل+قیمت

آغاز فروش کوپا T210 در سکوت کامل+قیمت

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

در روزهای اخیر بسیاری از کاربران پردیس خودرو در تماس ها مختلف جویای وضعیت فروش خودروی جدید ریگان موتور در بازار هستند.چرا که علی رغم عدم صدور ابلاغیه فروش رسمی توسط ریگان موتور ،کوپا T210 جدید توسط یک عاملیت خاص در حال پیش فروش است. این در حالی است که در پیج های مختلف اینستاگرامی و برخی سایت ها فروش خودرو ،آگهی فروش حواله T210 مشاهده می گردد.،

کوپا T210

پس از تحقیفات میدانی خبرنگار پردیس خودرو و مراجعه به محل ،مشخص شد این عاملیت خاص ،کوپا T210 را در سه تیپ مختلف استاندارد Exclusive، نیمه فول Royal و فول Flagship با قیمت هایی بترتیب 118 میلیون ،127 میلیون و 147 میلیون با موعد تحویل 30 الی 60 روزه پیش فروش می کند.این در حالی است که در سایت این شرکت قیمت ها بصورت قطعی اعلام نشده و فعلا فقط پیش پرداخت از خریداران تحویل می گردد. همچنین در سایت رسمی شرکت ریگان موتور هیچ نامی از این عاملیت خاص بعنوان نماینده فروش این شرکت منتشر نشده است.از نکات جالب پیش فروش کوپا T210 این است که عاملیت خاص برای خریداران امکان تست درایو محدود را فراهم آورده است در صورتی که ین امر  معمولا بر عهده شرکت مادر است .

حال سئوال این است که چرا ریگان موتور هیچگونه اطلاعیه رسمی برای فروش این خودرو صادر نکرده و فروش کوپا T210 را بصورت انحصاری به یک عاملیت خاص در تهران واگذار کرده است . البته شاید دلیل این امر به نداشتن مجوز شرکت ریگان موتور در خصوص پیش فروش بی ربط نباشد چرا که در آخرین لیست شرکت های مجاز به پیش فروش خودرو صادر شده توسط اداره کل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، نامی از ریگان موتور دیده نمی شود.

در حالی که این روزها بدلایل مختلف از قیبل نرخ نوسانات ارز و غیره وضعیت خودرو کشور بسیار متشنج دنبال می گردد اینگونه رفتارهای غیر مسئولانه و گاها غیر حرفه ای باعث ایجاد شبهات گوناگون می گردد که سرانجام به ایجاد رانت و دلال بازی ختم می گردد. در ضمن بین خریداران حال حاضر این خودرو بسیاری از مردم عادی دیده می شوند که بدون اطلاع از وضعیت شرکت دارای مجوز پیش فروش خودرو ،اقدام به خرید کوپا T210 نموده که در نهایت شاید به متضرر شدن اینگونه افراد ختم گردد.

در مقابل طبق مشاهدات عینی خبرنگار پردیس خودرو ،دلالان و سود جویان بازار با خرید تعداد بالا از این خودرو در بی خبری مردم عادی اقدام نموده تا بواسطه این رفتار غیر مسئولانه در مدت زمان کوتاه به سود های سرشار دست یابند.

کوپا T210 برای اولین بار در نمایشگاه تهران توسط ریگان موتور از زیر مجموعه های کرمان موتور به بازار ایران معرفی گردید . طبق اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت قرار است که کوپا T210 در داخل ایران تولید شود اما مسئول عاملیت خاص پیش فروش کننده به خبرنگار پردیس خودرو عنوان نمود که سری اول این خودرو بصورت وارداتی بوده و تاکنون خط تولید کوپا به بهره برداری نرسیده است.قابل ذکر است که ریگان موتور مشخص نکرده است که قرار است خدمات پس از فروش این خودرو توسط کدام شبکه خدمات پس فروش به مشتریان عرضه گردد ،چرا که تاکنون هیچ نمایندگی از این شرکت نه در تهران و نه در شهرهای دیگر به بهره برداری نرسیده است.

در پایان باید متذکر شویم که ریگان خودرو بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کشور باید در مقابل این عمل شفاف سازی نماید تا مخاطبان بدانند که چرا باید پیش فروش یک خودروی خاص  در سکوت خبری انجام گردد.

 

بهتر است بخوانید:

 

کوپا T210 ،شاسی بلند ریگان موتور :مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب