icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو استقبال تهرانی ها در روز نخست یک ساعت بازدید نمایشگاه را تمدید کرد

استقبال تهرانی ها در روز نخست یک ساعت بازدید نمایشگاه را تمدید کرد

بنا بر اعلام مجری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران ،بدلیل استقبال خوب مردم ساعت بازدید نمایشگاه یک ساعت تمدید شد تا بازدید کنندگان فرصت بیشتری برای حضور داشته باشند.

سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-نمایشگاه خودروی تهران امروز رسما بروی بازدید کنندگان گشوده شد تا مردم بتوانند از نزدیک با آخرین دستاورد های خودرویی کشور آشنا شوید.

نمایشگاه خودرو تهران ویترینی برای صنعت خودرو کشور است و حضور شرکت های خودروساز داخلی به همراه شرکای خارجی شان، باعث شد تا جمعیت بسیار خوبی در روز اول از این نمایشگاه بازدید کنند.

بر اساس اعلام مجری برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران، استقبال بسیار گسترده مردم باعث شده تا ساعت بازدید از ساعت ۱۸ به ۱۹ تغییر پیدا کند. البته این تغییر ساعت برای روز اول نمایشگاه بوده و فعلا تغییری در ساعت برگزاری در روزهای بعد به وجود نیامده است.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از امروز (سه شنبه) آغاز شده و تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت. در صورت تغییر در ساعات برگزاری، اطلاع رسانی توسط رسانه ها صورت خواهد گرفت اما تا زمان اعلام مجدد، ساعت برگزاری نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۸ عصر خواهد بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب