icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو محصولات جدید فردا موتورز در راهند

محصولات جدید فردا موتورز در راهند

در حایشه آخرین روز نمایشگاه خودروی تهران نشست خبری فردا موتورز با حضور مدیر بازاریابی این شرکت با موضوع تشریح برنامه این خودرو ساز برگزار گردید.

شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-آقای محمد رضا آرین نژاد در آغاز صحبت خود اشاره داشت که برند فردا دیزل به  مجموعه فردا اضافه شده و قرار است محصولات متنوعی از کشنده و کامیونت تا خودروهای راه سازی نظیر لودر توسط این شرکت جدید به تولید برسد. وی در این خصوص گفت که در حال حاضر کامیونت نشان فردا دیزل به تولید رسیده که نمونه آن در نمایشگاه تهران حاضر است و محصولات آتی زیر ممجموعه این برند بزودی معرفی خواهند شد.

ایشان در ادامه صحبت های خود اشاره به خودروی مینی ون لوکس M4 که در همین نمایشگاه رونمایی شد کرد و گفت این خودروی لوکس با ظرفیت بالای سرنشنیان محصولی لوکس برای خانواده محسوب می گردد.وی در خصوص زمان و عرضه عنوان نمود که این خودرو به تازگی در چین رونمایی شده و حتی در خود این کشور هم عرضه نشده لذا تولید و عرضه آن در ایران به شش ماه آینده موکول خواهد شد و قیمت آن نیز در همان زمان اعلام خواهد شد.

آقای آرین نژاد در تشریح محصولات آتی فردا موتورز گفت که در آینده نزدیک خودروی فعلی فردا SX5 با پیشرانه توربو معرفی خواهد شد و در ادامه قصد داریم یک خودروی سدان اقتصادی در سگمنت C را به سبد محصولات خود اضافه نماییم.

مدیر بازاریابی فردا موتورز در خصوص تعداد عاملیت ها و بهبود خدمات پس از فروش گفت:با توجه به اهمیت موضوع خدمات به مشتریان،  در حال حاضر ۳۶ عاملیت فروش داشته و در حال توسعه این شبکه هستیم.

وی افزود : برنامه توسعه شبکه را متناسب با تولید و فروش برنامه ریزی خواهیم کرد. همانطور که می دانید نمایندگی های هیوندا و کیادر حال فعالیت هستند و برنامه ما اینگونه خواهد بود که نماینده های خوب را برای همکاری با فردا موتورز انتخاب کنیم.

ایشان در ادامه تاکید داشت که ظرفیت تولید این خودروساز جوان در سال گذشته 2000 دستگاه بوده اما با توجه به پیش بینی ها امیدوار هستیم که این میزان 5 الی 6 برابر گردد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب