icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ام وی ام X22 آپشنال را در راه است

ام وی ام X22 آپشنال را در راه است

ام وی ام ایکس۲۲ خودرویی موفق در سگمنت شاسی بلند‌های شهری است که با برخورداری از طراحی جذاب و جوان پسند خود توانست در مدت زمان کوتاهی سهم خوبی از بازار خودرویی کشور را از آن خود کند.

یکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو" این خودرو در کنار طراحی موفق خود از گستره وسیعی از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است که رانندگی را در شهر و در مسیرهای برون شهری با ضریب اعتماد بالاتری برای راننده و سرنشینان میسر می‌کند.
اخیرا شرکت مدیران خودرو با ارائه نسخه جدیدی در مدل اتوماتیک شاخص های ایمنی را در این خودرو بهبود داده تا ضریب ایمنی و اعتماد به این خودرو را در عمل و در استفاده برای مشتریان افزایش داده باشد. این تغییرات شامل دو بخش ایمنی و امکانات رفاهی خودرو است. اضافه شدن سیستم کنترل پایداری یا ESP به خودرو ایکس۲۲ ظرفیت عکس العمل های ناگهانی را در این خودرو افزایش می‌دهد و در نهایت ضریب ایمنی و قابلیت اعتماد به این خودرو را چندین برابر می‌کند. سیستم ESP هنگام تغییر مسیر ناخواسته خودرو، با ایجاد گشتاور خنثی آن ‌را به مسیر اولیه خود باز می‌گرداند و مانع از بروز انحراف از جاده می‌شود.

ام وی ام X22 آپشنال

در ادامه این تغییر سیستم کنترل فشار باد تایر یا TPMS به این خودرو اضافه شده است تا راننده در حین رانندگی از وضعیت تایرها مطلع باشد تا در صورت نیاز و قبل از حادثه ناگوار و یا شروع سفرهای طولانی اقدامات لازم را صورت دهد. همچنین اضافه شدن کنسول میانی به این نسخه راحتی راننده و سرنشین جلو را خصوصا در سفرهای طولانی به شدت افزایش خواهد داد.
در حال حاضر فروش این نسخه با قیمت قطعی و ۴۵ درصد تسهیلات وام بلند مدت در کلیه نمایندگی های مدیران خودرو مهیا بوده و علاقه مندان می‌توانند نسبت به انتخاب رنگ مورد نظر خود خرید خود را نهایی کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب