icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو امسال میتسوبیشی هیبریدی وارد بازار خواهد شد

امسال میتسوبیشی هیبریدی وارد بازار خواهد شد

نماینده میتسوبیشی در استان البرز: تا اخر سال 96 میتسوبیشی هیبریدی وارد بازار ایران خواهد شد. این در حالی است که هنوز قیمت آن مشخص نیست ولی قطعا به علت رعایت استانداردهای آلایندگی قیمت آن پایین تر خواهد امد.

جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- ناصر ترابی، نماینده میتسوبیشی در استان البرز در گفتگو با خبرنگار پردیس خودرو در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حجم بالای خودروهای متنوع وارداتی در کشور، چه برنامه ای برای حفظ سهم خود در بازار دارید، گفت: ما یک شرکت برند هستیم و مشتریان خاص خود را داریم لذا چندان نگران سهم خود در بازار نیستیم. البته نسبت به سال گذشته یک مقدار فروش کمتر شده است

وی در ادامه افزود: دو علت باعث کاهش فروش شده است. علت اول این است که طی یکی دو سال اخیر خودرو در بازار ایران بسیار متنوع شده است و علت دوم هم این است که بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی قرار است خودروهای جدید خود را وارد بازار ایران کنند لذا مردم قدری بلاتکلیف هستند و خرید خود را به آینده موکول کرده اند.

ناصرترابی با بیان اینکه در چنین فضایی برای حفظ سهم خود در بازار در حال انجام تبلیغات گسترده هستیم، اظهار داشت: علاوه بر این موضوع، حوزه خدمات خود را قدرتمند کرده ایم تا مشتری همواره راضی باشد.

وی گفت: در حوزه خدمات در کشور به مدت 4سال رتبه 1 را در حوزه خدمات در کشور داشتیم که البته در حال حاضر رتبه میتسوبیشی در حوزه خدمات 2 است.

ناصرترابی با بیان اینکه تا اخر سال امسال میتسوبیشی هیبریدی وارد بازار ایران خواهد شد، عنوان کرد: هنوز قیمت آن مشخص نیست ولی قطعا به علت رعایت استانداردهای آلایندگی قیمت آن پایین تر خواهد امد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب