icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از ساینا آپشنال

انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از ساینا آپشنال

سایپا روز گذشته با انتشار اینفورگرافی و همچنین تصاویر  متعدد از ساینا آپشنال ،اطلاعات و مشخصات تکمیلی این خودرو را بصورت رسمی معرفی کرد.

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری "پردیس خودرو"-این روزها خودروسازان وطنی برای توسعه محصولات خود مشغول بازی با حروف و اعداد هستند  و خروجی این ترکیب با تغییرات جزیی یا حذف و اضافه کردن آپشن ها می شود خودرویی جدید.حالا سایپا با انشتار اینفوگرافی مشخص نموده است ساینا آپشنال خودروی مجزا از ساینا S و ساینا G است.

ساینا آپشنال

دعوت‌نامه های صادرشده برای «سایپا ساینا آپشنال» و اینفوگرافیِ آماده شده برای آن، نشان می دهند که این خودرو با کمی تغییرات ظاهری در بخش بیرون و کابین همراه بوده است. اما از نظر کلی متفاوت از «ساینا S»، یا همان ساینا فیس لیفت، خواهد بود و به عنوان نمونه فول آپشن نسخه EX فعلی شناخته می شود. این خودرو با توجه به قیمت گذاری های جدید سایپا، ۹۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

ساینا آپشنال

این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی ساینا آپشنال می رساند. این سدان اقتصادی آپشنال در برخی بخش ها نسبت به نمونه ساده سایپا ساینا دنده ای متفاوت است.

از جمله ویژگی های موجود در ساینا آپشنال می توان به نمایشگر ۷ اینچی لمسی،رهیاب ماهواره ای،قابلیت اتصال به اینترنت،سنسور پارک و دوربین عقب،تریم داخلی چرم مصنوعی،دستگیره های در مشابه به ساینا اتوماتیک و کوییک،شیشه های عقب دودی،کف پایی و کف پوش صندوق چرم مصنوعی،سیستم ضد سرقت ارتقایافته،سپر جلو و عقب دورنگ،کاسه چراغ های مشکی جلو (مشابه کوییک)،غربیلک فرمان طرح D،کنترل سیستم صوتی از روی فرمان اشاره کرد.

در ساینا آپشنال مانند نسخه پایه امکاناتی نظیر شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی، بلوتوث و… نیز دیده می شود. همچنین در صورت تمایل مشتریان، رینگ آلومینیومی به صورت سفارشی بر روی خودروها نصب خواهد شد.

این خودرو با توجه به قیمت گذاری های جدید سایپا، ۹۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب