icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو انتقاد از عدم انتشار گزارش رده‌بندی کیفی

انتقاد از عدم انتشار گزارش رده‌بندی کیفی

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با انتقاد از عدم انتشار گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی گفت: با توجه به آنکه وضعیت کیفی خودروهای تولیدی با جان مردم سر و کار دارد گزارش رده‌بندی کیفی هرچه زودتر باید اعلام شود.

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با انتقاد از عدم انتشار گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی گفت: با توجه به آنکه وضعیت کیفی خودروهای تولیدی با جان مردم سر و کار دارد گزارش رده‌بندی کیفی هرچه زودتر باید اعلام شود.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با انتقاد از عدم انتشار گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی گفت: با توجه به آنکه وضعیت کیفی خودروهای تولیدی با جان مردم سر و کار دارد گزارش رده‌بندی کیفی هرچه زودتر باید اعلام شود.

امرالله امینی اظهار کرد: استانداردهای حاکم بر صنعت خودروی جهان همچنین تکنولوژی حاکم بر این صنعت به سرعت در حال تغییر است با این حال خودروسازان داخلی نتوانسته‌اند با این موج تغییر همراه شوند.

وی با اشاره به اینکه شاخص ارزیابی و بازرسی کیفی خودروهای داخلی سختگیرانه‌تر شده است، خاطرنشان کرد: وضعیت کیفی خودروهای داخلی در ارزیابی‌ پیشین نیز مناسب نبود و طبیعی است که با سختگیرانه‌تر شدن شاخص‌های ارزیابی، وضعیت رده‌بندی کیفی به مراتب بدتر شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: با این حال عدم انتشار گزارش رده‌بندی کیفی به دلیل افت جایگاه خودروهای داخلی در این رده‌بندی، واکنش مناسبی نیست زیرا خودروهای تولیدی با جان مردم سر و کار دارد و باید گزارش وضعیت کیفی این محصولات هر چه زودتر منتشر شود.

به گزارش ایسنا، اگرچه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در هفته ابتدایی هر ماه گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در ماه قبل از آن را منتشر می‌کرد اما با وجود نزدیک شدن به آذر ماه هنوز گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در مهر ماه منتشر نشده است.

در این زمینه شنیده می‌شود با توجه به اجرایی شدن دستورالعمل جدید بازرسی کیفی (آدیت) و افت جایگاه کیفی خودروهای تولید داخل در رده‌بندی کیفی، از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خواسته شده که از انتشار گزارش رده‌بندی کیفی خودداری کند.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:

کیفیت خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب