icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اولین بی ام و i3 تمام برقی به ایران رسید

اولین بی ام و i3 تمام برقی به ایران رسید

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

امروز در شبکه های اجتماعی تصاویری منتشر شده که نشان می دهد دو دستگاه بی ام و i3 تمامی الکتریکی وارد کشورمان شده است . با توجه به نشست خبری شرکت تسلا موتور قشم در چند ماه گذشته ،مشخصا این دو دستگاه توسط این شرکت وارد ایران شده اند چرا که مدیران تسلا موتور پیش از ممنوعیت واردات خودرو اعلام کردند اولین محصولی تمام الکتریکی بی ام و که توسط تسلا موتور قشم به ایران وارد خواهد همین i3 خواهد بود.

بی ام و i3 وارد شده به کشور

شرکت تسلا موتور قشم در آخرین روزهای سال گذشته اعلام موجودیت کرد و در ابتدای سال عنوان نمود که نمایندگی رسمی بی ام و در ایران را اخذ نموده است و در ضمن اینکه خدمات به تمامی بی ام و های حاضر در ایران را ارائه خواهد داد واردات محصولات الکتریکی بی ام و را بصورت رسمی در اختیار خواهد داشت.

بی ام و i3 وارد شده به کشور

البته تسلا موتور بدلایل مختلف از جمله ممنوعیت واردات خودرو نتوانست به وعده های خود تا به امروز عمل نماید اما ورود این دو نسخه از جدیدترین محصولات بی ام و به ایران می تواند نوید بخش روزهای خوبی  برای این شرکت باشد.

بی ام و i3 وارد شده به کشور

قابل ذکر ورود این دو نسخه از محصولات بی ام و مطمئنا به منظور اخذ پلاک نخواهد بود بلکه تسلا موتور به منظور تست های اولیه و اخذ مجوز های لازم  این خودروها را وارد ایران نموده است چرا که خودروهای برقی برای تردد در کشور نیاز به زیر ساخت های کلانی دارند که باید با سرمایه گذاری دولت به انجام برسد که متاسفانه بدلایل مختلف تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب