icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ایران‌خودرو سال آینده دو کراس اوور جدید وارد بازار می کند

ایران‌خودرو سال آینده دو کراس اوور جدید وارد بازار می کند

کیانوش پورمجیب معاون اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو در نشست معرفی این محصول جدید در خصوص خودروهای ناقص ایران خودرو توضیح داد: در سال‌های گذشته معضل بزرگی در ایران خودرو به نام «تولید خودروهای ناقص» وجود داشت که در برنامه ریزی های امسال این موضوع تقریبا به طور کلی برطرف شده است.

دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-پورمجیب افزود: به جز یکی از سایت های تولید کشور، الباقی از ابتدای امسال هیچ خودرو ناقصی تولید نکرده اند و تمامی خودرو های تولید شده به صورت کامل بوده است.

معاون اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو افزود: تحویل بخش‌ زیادی از تولیدات امسال انجام شده و روند سرعت دهی به تحویل خودرو همچنان ادامه دارد.  ‌

وی افزود: گارانتی محصولات به سه سال و 60 هزار کیلومتر افزایش دادیم و برای خودرو تارا نیز گارانتی 6 ماهه قوای محرکه را برای مشتریان در نظر گرفته ایم.

دو محصول ریرا و یک‌ کراس لوکس دیگر در دست توسعه است که در سه ماهه دوم سال آینده به بازار وارد خواهد شد‌. وی افزود: توسعه موتور سه سیلندر در مرحله صنعتی سازی قرار دارد و قرار است سبد محصولات را توسعه دهد. همچنین گیربکس اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نیز در دست ساخت است و گیربکس 6 سرعته نیز قرار است افزایش تولید داشته باشد. پورمجیب افزود: خودرو تارای برقی نیز امسال رونمایی خواهد شد.

‌معاون اجرایی ایران خودرو در خصوص همکاری با بازار روسیه تصریح کرد: ایران خودرو در نمایشگاهی که در حوزه خودرو در کشور روسیه در حال برگزاری است شرکت داشته و این مذاکرات و همکاری ها در جریان است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب