icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو با 170 میلیون تومان تویوتا C-HR بخرید

با 170 میلیون تومان تویوتا C-HR بخرید

شرکت ایرتویا نمایندگی رسمی شرکت تویوتا در کشورمان، شرایط ویژه‌ای برای فروش اعتباری یکی از خودروهای شاسی بلند خود ارائه کرده است که دارای مدلهای مختلف فروش اقساطی است که مشتریان می‌توانند با شرایط منعطف نسبت به خرید خودروی شاسی بلند C-HR این شرکت اقدام کنند.

چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- ایرتویا در این شرایط فروش سه مدل داینامیک، پرمیوم و لانگ را ارائه نموده که همگی این خودروها با مدل ۲۰۱۷ واگذار می‌شوند. مدل داینامیک با قیمت کل ۲۲۹ میلیون تومان و مدل پرمیوم با قیمت ۲۳۹ میلیون تومان و مدل لانگ نیز با قیمت ۲۶۹ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

حداقل پرداختی در این طرح فروش اعتباری ۱۳۹ میلیون تومان و حداکثر نقدینگی مورد نیاز ۲۰۹ میلیون تومان است. این خودروها با دو تسهیلات مختلف بسته به نقدینگی مشتری ارائه می‌شود که در صورت تمایل مشتری، وی می‌تواند از تسهیلات ۶۰ و ۹۰ میلیون تومانی استفاده کند.

مدت زمان تسهیلات از ۱۲ تا ۱۸ ماه تعیین شده و کلیه تسهیلات با نرخ ۲۱ درصد است. تحویل خودروها سی روزه بوده و قیمتهای اعلام شده شامل تمامی هزینه‌های جانبی خودرو بوده و مشتری لازم نیست هزینه‌ای بابت مواردی از جمله پلاک و مالیات و هزینه واردات پرداخت نماید.

ایرتویا در این شرایط فروش موظف شده است که هیچ گونه هزینه اضافی خارج از قرارداد از مشتری درخواست نکند و بر خلاف دیگر شرکتهای واردکننده، خود را موظف به تحویل خودرو با قیمت ثبت نامی می‌داند. همچنین در صورت تاخیر در تحویل، ایرتویا به مشتریانش جریمه دیرکرد پرداخت می کند.

ایرتویا

 انتهای خبر

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب