icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروی جدید تویوتا به زودی رونمایی می شود

خودروی جدید تویوتا به زودی رونمایی می شود

مديران ژاپني تویوتا مي خواهند چندین محصول جدید را در نمایشگاه فرانکفورت 2017 که در 12 سپتامبر برگزار مي شود ، معرفي كنند.در بین آن ها مدل هيبريدي " Hy-Power C-HR " که توسط مرکز طراحی اروپا طراحي و توسعه داده شده هم معرفي مي شود كه مدلي حساس و البته  قدرتمند از خودروي  C-HR  است . 

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- شركت تويوتا قصد دارد تا تازه ترين خودروي خود را در دو مدل Hy-Power Toyota C-HR و Land Cruiser جدید به فرانکفورت ببرد. ظاهرا مديران ژاپني تویوتا مي خواهند چندین محصول جدید را در نمایشگاه فرانکفورت 2017 که در 12 سپتامبر برگزار مي شود ، معرفي كنند.در بین آن ها مدل هيبريدي " Hy-Power C-HR " که توسط مرکز طراحی اروپا طراحي و توسعه داده شده هم معرفي مي شود كه مدلي حساس و البته  قدرتمند از خودروي  C-HR  است .  
در حال حاضر سازندگان خودرو تويوتا پريوس را كه نسخه هیبریدی C-HR  است و از همان نیروی برق  استفاده مي كند ارائه مي كنند. این نسخه دارای یک موتور بنزینی 1.8 لیتری و موتور 120 اسب بخار و CVT است
تویوتا لندکروز هاي خودر را که از سال 2007 تولید کرده هم با ظاهري جديد در اين نمايشگاه معرفي مي كند است، این شرکت اعلام کرده که ساختار شاسی منحصر به فردی در بخش نسل جدید اين خودرو استفاده كرده كه از  شعار « ماشین شما به هر جا که میخواهید میبرد و بر میگرداند» تبعيت مي كند.
 در عين حال خودروي Yaris GRMN جدید ، که در اوایل امسال در ژنو معرفی شد، نيز در نمایشگاه فرانکفورت 2017 نمایش داده خواهد شد. این مدل با Ford Fiesta ST  رقابت می کند و دارای یک موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر، یک سیستم درایو چرخ جلو و یک گیربکس دستی با سرعت 6 اسب بخار در 250 اسب بخار است.
اين شركت ژاپني همچنين قصد دارد تا نسخه جدیدی از Auris Touring Sport به نام Freestyle را به سبد محصولاتش اضافه كند و  وعده داده که سری Auris شخصی سازتر خواهد شد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب