icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو با تصمیم مجلس قیمت خودروهای وارداتی افزایش خواهند یافت

بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو شش ماه به تعویق افتاد

با تصمیم مجلس قیمت خودروهای وارداتی افزایش خواهند یافت

بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو که با یک فوریت در دستور کار مجلس قرار گرفت، به مدت شش ماه به تعویق افتاد

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- ولی ملکی در خصوص نشست امروز (سه‌شنبه 22 خردادماه) کمیسیون صنایع ومعادن، اظهارداشت: با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح ساماندهی بازار خودرو در دستور کار کمیسیون قرار گرفت مخالفین و مخالفین ثبت‌نام کرده نظرات خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نشست یکی از جلساتی بود که مخالفین و موافقین با قدرت از نظرات خود دفاع کردند، گفت: در نهایت 12 نفر از اعضای کمیسیون تقاضای مسکوت ماندن طرح به مدت شش ماه را ارائه کردند که بعد از اظهار نظر مخالفین و موافقین با اکثریت آرا تصویب شد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه این نشست مسائل و مشکلات تامین ارز، و تولید را تشریح کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه یک هزار و 500هزار میلیارد تومان نقدینگی در اختیار مردم است که این میزان به هر بخش اقتصادی وارد شود باعث نابسامانی در آن بخش می‌شود، خاطرنشان کرد: در یک روز طی 2 ساعت 4 هزار نفر برای خرید خودرو پراید ثبت نام کرده‌اند، بخشی از نقدینگی موجود در دست مردم به سمت بازار خودرو حرکت کرده و این بازار را متشنج و حاشیه بازار ایجاد نموده است.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب