icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بایک X25 دیار خودرو در آستانه فروش

بایک X25 دیار خودرو در آستانه فروش

چند روز پیش دیار خودرو رسما خط تولید کراس اور بایک X25 را راه اندازی کرده و طبق برخی شنیده فروش این خودرو از ماه آینده آغاز خواهد شد.

پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

چند روز پیش در خبری که بر اساس تصاویر دریافتی از مخاطبان پردیس خودرو منتشر کردیم به استحظارتان رساندیم که دیار خودرو در سکوت خبری خط تولید کراس اور بایک X25 با تیراژ محدود راه اندازی کرده است.

 

افتتاح خط تولید بایک X25 توسط دیار خودرو

 

به تازگی هم تصاویر دیگری بدستمان رسیده که نشان می دهد دیار خودرو به منظور آشنایی نمایندگی فروش خود با این خودرو ،نشست خصوصی را برگزار کرده تا عملا مقدمات فروش بایک X25 را مهیا نماید.همچنین طبق اخبار بدست آمده از هفته آینده نمونه هایی از این خودرو جهت تست درایو عمومی  به نمایندگی مراکز استانها ارسال خواهد شد.از این رو علاقمندان به این کراس اور جدید بازار می توانند در صورت تایید این خبر از سوی دیار خودرو ،از هفته آینده جهت آشنایی  و تست درایو به نمایندگی این شرکت در مراکز استانهای سرتاسر کشور مراجعه نمایند.

بایک X25 در آستانه فروش

 

قابل ذکر است هنوز مجوز فروش بایک X25 برای دیار خودرو صادر نشده و ظاهر هفته آینده این شرکت موفق به اخذ این مجوز خواهد شد که در این صورت از ماه آینده فروش این خودرو بصورت رسمی آغاز خواهد شد. همچنین شنیده ها حاکی از این است که ظرفیت فعلی این کارخانه روزانه 5 دستگاه است که بزودی به 10 دستگاه خواهد رسید. همچنین احتمالا در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن دومحصول جدید شامل یک SUV و یک پیکاپ به خط تولید دیار خودرو خواهیم بود بطوریکه تا پایان سال ظرفیت این خودرو سازی به 30 هزار دستگاه خواهد رسید.

در انتها باید اشاره کنیم که مدیران مجموعه به تولید صادرات محور هم اشاره ای داشتند و هدف مجموعه را صادرات ۲۰ درصدی محصولات در سال آینده اعلام کردند.

پردیس خودرو به محض اطلاعات بیشتر ،نسبت به انتشار اخبار تکمیلی اقدام خواهد نمود.

بهتر است بخوانید:

بایک X25 :مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

افتتاح رسمی خط تولید بایک X25 توسط دیار خودرو

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب