icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو برای اولین بار پیش فروش رنو داستر4WD اتوماتیک در ایران آغاز شد.

برای اولین بار پیش فروش رنو داستر4WD اتوماتیک در ایران آغاز شد.

شرگت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه برای اولین بار پیش فروش رنو داستر 4WD اتوماتیک را آغاز کرد.

یکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:شرگت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه  برای اولین بار پیش فروش رنو داستر 4WD اتوماتیک را آغاز کرد.

 

 

 

پیش فروش رنو داستر اتوماتیک 4WD

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" خودرو رنو داستر دارای سابقه خوبی در ایران بوده و مدل های فبلی این خودرو که شامل داستر معمولی با جعبه دنده اتوماتیک و داستر چهار چرخ متحرک  با جعبه دنده دستی ، از فروش خوبی برخودار بود. انتظار می رود که رنو داستر چهار چرخ متحرک(4WD) با جعبه دنده اتوماتیک با استقبال بی نظیری روبرو گردد.

پیشرانه این خودرو مانند مدلهای قبلی این خودرو مجهز به یک موتور 2.0 لیتری با 135 اسب بخار می باشد.این خودرو جهت انتقال قدرت به چرخها از یک گیربکس نرم و در حین حال قدرتمند 4 سرعته بهره می برد . این جعبه دنده راحتی و آسایش جعبه دنده‌های اتوماتیک و لذت جعبه دنده‌های دستی را به‌صورت همزمان در اختیار راننده قرار دهد. داستر جدید از سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند باقابلیت تنظیم انتقال نیرو میان دو محور از طریق یک کنترل مرکزی در کابین بهره می‌گیرد و به این ترتیب راننده می‌تواند میان وضعیت‌های تک دیفرانسیل ۲WD، چهار چرخ متحرک ۴WD  و اتوماتیک یکی را انتخاب کند.

قیمت داستر 4*4 از سوی شرکت نگین خودرو برای این پیش فروش برابر با 107,500,000 ریال اعلام شده که مبلغ پیش پرداخت  به ترتیب برابر با 65 و 35 میلیون اعلام شده است.همچنین موعد تحویل این خودرو 120 روزه می باشد

 

 

پیش فروش رنو داستر اتوماتیک 4WD

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب