icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بوگاتي خودروي تمام برقي مي سازد

بوگاتي خودروي تمام برقي مي سازد

در دنياي امروز كه سهم بازار خودروهاي برقي در حال ركورد زني است خبرها حاكي از اين است كه بوگاتي نيز قرار است به جمع خودروهاي برقي يا بهتر است بنا به گفته مديرانش خودروي تمام الكتريكي راربه بازار عرضه كند.

چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- ولفگنگ دورهايمر مديرعامل بوگاتي در اين باره از تصميم اين شركت براي توليد خودروي برقي اعلام كرده است كه مدل بعدي اين كمپاني خودروي الكتريكي است .

وي از تصميم اين شركت گفته و توضيح داده است كه جانشين شيرون قطعا برقي خواهد بود. به نظر ميرسد الزامات محيط زيستي خودروسازان ينگه دنيا رو بر آن داشته خودروهاي خود را قطعا بر پايه سوخت باك طراحي و توليد كنند.

دورهايمر همچنين گفته است: سال‌های زیادی تا خودروی بعدی بوگاتی مانده است و با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی قطعا این کمپانی روند تولید محصولات خود را تغییر داده و به سمت خودرو‌های الکتریکی خواهد رفت. هر چند زمان برای تولید خودروی کاملا الکتریکی بسیار زود است اما الکتریکی سازی رخ خواهد داد.

مديرعامل بوگاتي معتقد است بوگاتی بدون انرژی الکتریکی توان زیادی را تولید می‌کند و این تا سال‌ها ارزشمند است.

البته بنا به گفته دورهايمر تولید شیرون ٨سال ادامه خواهد داشت.

وي می‌گوید: "ما برای تغییر، به خواسته مشتریانمان می‌اندیشیم. ایده‌هایی داریم اما زود تصمیم‌گیری نمی‌کنیم."

پيش از اين و در زمان توسعه شیرون، شایعات زیادی درباره هیبریدی بودن این خودرو منتشر شده بود. اما در حقیقت بوگاتی در حال بررسی گزینه‌های موجود است و با قدرتی که شیرون در حال حاضر دارد به نظر نمی‌رسد بوگاتی برای تولید جانشین آن عجله‌ای داشته باشد.

حال بايد منتظر ماند و ديد تا ٨سال آينده بوگاتي چه خودروي را جايگزين شيرون مي كند كه هم الكتريكي باشد و هم بتواند خصوصيات بوگاتي را حفظ كند.
 
 
 
 
 

 انتهای خبر

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب