icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو بی وای دی F3 در نمایشگاه ارومیه

کارمانیا به نمایش گذاشت

بی وای دی F3 در نمایشگاه ارومیه

شرکت کارمانیا نماینده محصولات کمپانی چینی بی وای دی در نمایشگاه ارومیه برای دومین بار ،محصول آینده نزدیک خود را با نام F3 به معرض نمایش گذاشت.

شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" کارمانیا برای اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران در اواخر سال گذشته  بی وای دی F3 را رونمایی کرد و طبق اخبار منتشر شده قرار بود که این خودرو در همان سال گذشته روانه بازار گردد که این مهم صورت نگرفت.

بی وای دی F3 یک سدان شهری ارزان قیمت بوده که برای رقابت در خودروهای 59 تا 60 میلیونی بازار ایران خود را آماده می کند. و به نظر می رسد این خودرو با توجه به امکانات کامل و جذاب  و همچنین چهره نسبتا معقول بتواند براحتی از پس خودروهایی نظیر برلیانس ،جک جی 5 و غیره بر آید.

بی وای دی F3 New از یک پیشرانه ساده 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 108 اسب بخار بهره مند می باشد.این موتور برای انتقال قدرت به چرخهای جلو با جعبه دنده اتوماتیک 6سرعته اتو ماتیک کلاچ دوبل و یا 5 سرعته دستی جفت خواهد شد.

این خودرو ارزان قیمت کارمانیا از امکانات رفاهی وایمنی نسبتا کاملی نظیر دوربین عقب ،سانروف؛چراغهای جلوی اتوماتیک،آینه های برقی ،درب صندوق برقی ،صفحه نمایش چند منظوره،GPS،دو عدد ایربگ سرنشینان جلو،صفحه کیلومتر LED،سیستم ترمز ABSوEBD وغیره مجهز شده است.

قیمت احتمالی بی وای دی F3 New در نسخه دستی برابر با 51 میلیون و در نسخه اتوماتیک برابر با 57 میلیون تومان عنوان شده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب