icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تاکید مدیر عامل آلمانی هیکو اسپورتیو بر رسمی بودن نمایندگی داتیس خودرو +فیلم

مصاحبه اختصاصی مدیر عامل هیکو اسپورتیو با پردیس خودرو

تاکید مدیر عامل آلمانی هیکو اسپورتیو بر رسمی بودن نمایندگی داتیس خودرو +فیلم

در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران 96 فرصتی پیش آمد تا با مدیر عامل آلمانی هیکو اسپورتیو  در خصوص نحوه همکاری داتیس خودرو با این شرکت مصاحبه ای جدی داشته باشیم.

چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"مدتهاست که داتیس خودرو سعی نموده  بتواند پای برند معتبر ولوو را به ایران باز کند اما در طول مدت فعالیت این شرکت حرف و حدیث های بسیاری پیرامون وضعیت همکاری این شرکت با کمپانی مادر و نحوه ورود محصولات ولوو به ایران بوجود آمد که باعث شد کاربران پردیس خودرو و خیل عظیم علاقمندان به این برند اروپایی تراز اول نگرانی هایی  را در خصوص اعتبار فعالیت داتیس خودرو و خدمات پس از فروش محصولات ولوو در ایران داشته باشند . از همین رو در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران  توانستیم با مدیر عامل کمپانی هیکو اسپورتیو که به منظور بازدید از غرفه داتیس خودرو آمده بود مصاحبه ای جدی داشته باشیم تا برای اولین بار بصورت شفاف مشخص شود که محصولات ولوو چگونه و به چه ترتیبی قرار است به بازار ایران عرضه گردد.

مدیر عامل این شرکت تیونینگ آلمانی در ابتدای صحبت  های خود ضمن تشریح کاملا فعالیت های هیکو اسپورتیو عنوان داشت که داتیس خودرو نماینده رسمی هیکو اسپورتیو محسوب می گردد که در ابتدای کار توانسته این کمپانی را به حضور در بازار پر مخاطب ایران مجاب کند. ایشان در جای دیگر سخنان خود اشاره کرد که شماره شاسی محصولات ولوو بهینه شده توسط هیکو اسپورتیو انجام می شود که این مهم سبب می گردد محصولات ولوو کاملا با برند این شرکت و بصورت کاملا اختصاصی به بازار های جهانی عرضه شود در نتیجه محصولات ولووی وارد شده به ایران تحت خدمات معتبر هیکو اسپورتیو قرار خواهند گرفت  و عملا با کمپانی مادر ارتباطی نخواهد داشت. مدیر عامل هیکو اسپورتیو همچنین تاکید کرد این شرکت توانایی بهینه سازی کلیه قسمت های ولوو چه از نظر فنی و چه از نظر ظاهری و بر اساس اصول کاملا مهندسی را در حال حاضر خواهند داشت .

وی نیز اشاره کرده که هیکو اسپورتیو در حال حاضر  1.5 درصد از بازار پر رقابت فروش خودروی آلمان را در دست دارد.

در پایان باید اشاره کنیم که مدیر عامل  داتیس خودرو در این مصاحبه  اعلام کرد این شرکت  نماینده رسمی کمپانی مادر نبوده و محصولات ولوو تحت برند هیکو اسپورتیو به ایران عرضه خواهد شد.

در ذیل شما را به مشاهده مصاحبه کامل مدیر عامل هیکو اسپورتیو با خبر نگار پردیس خودرو دعوت می کنیم. در این مصاحبه سخنان مهمی دیگر نیز توسط مدیرعامل هیکو اسپورتیو ایراد می گردد که پیشنهاد می شود اگر به محصولات ولوو علاقمند هستید این مصاحبه را بطور کامل مشاهده فرمایید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب