icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شاسی بلند خوش ظاهر ریگان خودرو با چه قیمتی به بازار خواهد آمد +تصاویر

شاسی بلند خوش ظاهر ریگان خودرو با چه قیمتی به بازار خواهد آمد +تصاویر

ریگان خودرو در نمایشگاه تهران کراس اوری خوش ظاهر اما ناشناخته چینی را به نمایش گذاشته بود.

یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"نمایشگاه خودروی تهران 96 امسال شاهد شرکت های  جدیدی بود که به تازگی در صنعت خودرو کشور وارد شده اند. یکی از این شرکت ها که خیلی هم بی سر وصدا در نمایشگاه حاضر است شرکت ریگان خودرو می باشد. این شرکت در نمایشگاه خودروی تهران با دو کراس چینی اما با دو برند متفاوت ظاهر شده بود. اولین محصول این شرکت خودروی هاوتای A25 بود که در مقاله به کامل این خودرو را مورد نقد و بررسی قرار دادیم.

 شاسی بلند جدید ریگان موتور

اما دومین محصول ریگان خودرو ،کراس اور "کوپا" بود که از سری محصولات کمپانی زوتی محسوب می گردد. این خودرو قرار است در دو کلاس اکسلنت و لاکچری وارد ایران شود و طبق وعده مسئولین این شرکت با قیمتی ما بین 90 تا 110 میلیون تومان برچسب قیمت خواهد خورد. از نکات بارز این خودرو چهره جسور و زیبای خودرو است که تا حدودی به محصولات آلمانی شباهت دارد. همچنین کابین این خودرو هم از کیفیت مناسب برخودار بود و از طراحی مدرن و بروزی برخودار می باشد.کوپا به  یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 155 اسب بخار شده که قدرت این موتور توسط جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل می گردد.

رونمایی محصولات ریگان موتور

محصولات ریگان خودرو قرار است در انتهای سال جاری به بازار عرضه گردد.قابل ذکر است ریگان خودرو قصد دارد با تولید 10 هزار دستگاه خودرو رسما به جمع خودروسازان کشور تبدیل شود.

 

بهتر است بخوانید :

 

کوپا T210 ،شاسی بلند ریگان موتور :مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

 

هاوتای A25:مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

 

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب