icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تحویل اولین سری بی وای دی F3 به مشتریان کارمانیا

بی وای دی F3 اتوماتیک و عالیجناب بی وای دی محصولات بعدی کارمانیا

تحویل اولین سری بی وای دی F3 به مشتریان کارمانیا

شرکت کارمانیا بعنوان تولید کننده محصولات بی وای دی در ایران امروز در حضور رسانه های اولین سری سدان F3 را به متشریان خود تحویل داد.

سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"  شرکت کارمانیا در نمایشگاه تهران 95 از سدان جدیدی با نام F3 در دو نسخه دستی و اتوماتیک رونمایی و در مرداد ماه سال 96 این خودرو را پیش فروش نمود . در نهایت امروز این شرکت موفق شد پس از اخذ استاندارد های 85 گانه سری اول این خودرو را به مشتریان خود تحویل نماید.

تحویل بی وای دی f3

پویا سالاری شریف مدیر عامل شرکت کارمانیا  در حاشیه این مراسم گفت:علت تاخیر جزیی در تحویل F3 به مشتریان بدلیل طولانی شدن اخذ استاندارد های 85 گانه بوده است  و در حال حاضر بی وای دی F3 NEW جزو معدود خودروهای داخلی است که توانسته در این مدت کوتاه استاندارد 85 گانه را دریافت نماید.وی در ادامه گفت :خودروهای تحویل شده در حال حاضر با 20 درصد داخلی سازی تولید شده است که طبق دستورالعمل وزرات صنعت تا پایان سال به 30 درصد داخلی سازی خواهیم رسید.

تحویل بی وای دی f3

مدیر عامل کارمانیا ادامه داد:شرکت کارمانیا توانسته با افزودن ظرفیت تولید به 3.5 برابر گذشته میزان تولید خود را به 20 هزار دستگاه در سال برساند که از این میزان بیشترین سهم تولید به بی وای دی F3 تعلق خواهد داشت.

پوریا سالاری در خصوص افزیش قیمت چند مرحله بی وای دی F3 گفت:دلیل افزایش قیمت این خودرو تغییر نرخ ارز در ماههای اخیر می باشد که ما به منظور عدم ضایع شدن حقوق مشتری تاکنون نرخ افزایش دستمزد را در قیمت نهایی لحاظ نکرده ایم.

تحویل بی وای دی f3

ایشان در خصوص برنامه های آتی کارمانیا گفت:در آینده نزدیک بی وای دی F3 اتوماتیک به سبد محصولات این شرکت افزوده خواهد شد که  بدین منظور در اواخر سال جاری پیش فروش این خودرو را آغاز خواهیم نمود. اما نکته مهمی که وی به آن اشاره داشت تغییر عمده مشخصات فنی نسخه اتوماتیک F3 می باشد. وی در این خصوص گفت:بدلیل عدم سازگاری جعبه دنده اتوماتیک DCT نسخه فعلی با شرایط ایران ،تصمیم بر این شد که شرکت مادر جعبه دنده اتوماتیک جدیدی متناسب با وضعیت اقلیمی و فرهنگی ایران را برای بی وای دی اتوماتیک در نظر بگیرد از همین رو در حال حاضر نسخه آزمایشی این خودرو در حال تست در کشور چین بوده و در چند ماه آینده تعداد معدودی به منظور پاس کردن استادارد ها به ایران وارد خواهد شد. همچنین وی تاکید کرد پیشرانه نسخه اتوماتیک F3 با حجم موتور بالاتر و قدرت بیشتر برای این خودرو در نظر گرفته است.

تحویل بی وای دی f3

وی در خصوص شاسی بلند جدید کارمانیا در ایران گفت:جناب بی وای دی S7 در حال پاس کردن استاندارد ها 85 گانه بوده و بزودی تحویل این خودرو در بازه قیمتی 160 میلیون تومان  به مشتریان آغاز خواهد شد.

همچین ایشان گفت محصول بعدی کارمانیا برای بازار ایران عالیجناب بی وای دی خواهد بود که معرفی آن در آینده اتفاق خواهد افتاد.

تحویل بی وای دی f3

مدیر خدمات پس از فروش کارمانیا در خصوص افزایش و بهبود خدمات رسانی به مشتریان این شرکت گفت:ما در حال افزایش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود هستیم و در تهران و دیگر شهر های بزرگ در آینده نزدیک شاهد بهبود کیفیت خدمات رسانی خواهیم بود.

در پایان باید اشاره کنیم که با اخذ استاندارد 85 گانه در آینده نزدیک کلیه بی وای دی های F3 پش فروش شده به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب