icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی سایپا آغاز شد

تحویل خودرو در طرح وام 25 میلیونی سایپا آغاز شد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام ۲۵ میلیونی خودرو گفت: شرکت سایپا در کمتر از ۴۸ ساعت با تحویل تعدادی از محصولاتش، کام مشتریانش را شیرین کرد.

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام ۲۵ میلیونی خودرو گفت: شرکت سایپا در کمتر از ۴۸ ساعت با تحویل تعدادی از محصولاتش، کام مشتریانش را شیرین کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به بازه زمانی یک ماهه برای تحویل خودروها ، سایپا به منظور جلب رضایت مشتریان تلاش می کند در کمترین زمان ممکن نسبت به تحویل محصولات خود به مشتریان اقدام نماید

وی افزود: بر این اساس در دومین روز ثبت نام وام ۲۵ میلیونی خودرو، تعدادی از متقاضیانی که در روز اول، ثبت نام خود را تکمیل نموده اند، خودروهایشان را تحویل گرفته اند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه مدیرعامل سایپا بر تحویل خودروها در موعد مقرر تاکید دارند،اظهار کرد: استقبال از وام ۲۵ میلیونی طی دو روز از زمان آغاز طرح بسیار مطلوب بوده و گروه خودروسازی سایپا در پایان روز دوم ۲۰۵۰۹ دستگاه خودرو فروخته است.

وی ادامه داد: سود این وام ۱۶ درصد بوده و ثبت نام فقط از طریق نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا انجام می شود.

 

تحویل خودروی سایپا

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب