icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تولید خودروی لوکسژن در آذویکو آغاز شد

تولید خودروی لوکسژن در آذویکو آغاز شد

به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد شرکت آذویکو تولید خودروی برند لوکسژن را آغاز کرده است.

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-شرکت آذویکو که پیش به تولید خودروی ام جی 360 مشغول بود با آغاز تحریم ها با مشکلات عدیده ای روبرو شد بطوریکه از تولید این خودرو محبوب در بازار عاجز گردید و با خیل حواله های پیش فروش شده به مشتریان معترض روبرو گردید. اما از چندی پیش زمزمه ای های به گوش رسید که نشان می داد این خودرو ساز آذربایجانی مشغول به مذاکره برای تولید محصولات لوکسژن است. این خبر موجب دلگرمی حواله داران خودروی ام جی 360 گردید چرا کور سوی امیدی برای تحویل یک خودروی روز در دل آنها زنده شد.

اما تولید محصولات لوکسژن روی دیگری هم داشت . چرا که این حرکت آذویکو نوعی برند دزدی نیز محسوب میشد چرا که محصولات لوکسژن قرار بود پیش از تحریم ها توسط شرکتی دیگری در ایران به دست مشتریان برسد بطوریکه شرکت مذکور با تبلیغات فراوان و حضور در نمایشگاه های مختلف این برند را در این معرفی نمود. حال آذویکو با یک محصول معرفی شده روبرو بود که دیگر نیازی به تبلیغات نداشت و با دور زدن شرکت مورد نظر خود راسا اقدام به تولید و واردات این خودرو به صورت CKD نمود.

بر اساس مدارک موجود آذویکو قرار است در پارت نخست 1500 دستگاه شاسی بلند لوکسژن U6 را به معرض تولید برساند و به دست مشتریانی برساند که دارای دو حواله یا بیشتر از محصولات پیشین این شرکت هستند.

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب