icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تیگو 7 خودروهای کره ای را به چالش خواهد کشید!

مدیر عامل مدیران خودرو در حاشیه رونمایی تیگو 7

تیگو 7 خودروهای کره ای را به چالش خواهد کشید!

مدیر عامل مدیران خودرو در حاشیه رونمایی تیگو 7 از قابلیت های این خودرو چینی سخن گفت

شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ 1 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" هم اکنون در مراسم ویژه ای در هتل اسپیناس تهران ،شرکت مدیران خودرو در حال رونمایی از جدیدترین محصول خود با نام تیگو 7 می باشد.مدیران عامل این شرکت در حاشیه این رونمایی  قابلیت های این تازه وارد چینی را فراتر از تصور عنوان کرد.

ایشان گقت:حدود 30 مهندس در طی چندین ماه تیگو 7 را در شرایط آب و هوایی ایران مورد آزمایش قرار داده و با توجه به نتایج بدست آمده اطمنیان داریم که این خودرو می تواند خودروهای مطرح کره ای را به چالش بکشد بطوریکه کمتر خودروی کره ای قابلیت پرفرمنس تیگو 7 را خواهند داشت.وی در ادامه گفت که ما به موفقیت این خودرو در بازار اعتقاد داریم.

وی در قسمت دیگر از سخنان خود گفت که مدیران خودرو  مقدمات احداث یک واحد R&D با همکاری شرکت چری آغاز کرده و در سال 2019 همزمان با دهمین سالگرد همکاری مدیران خودرو و چری اولین محصول تمام ایران ام وی ام وارد بازار خواهد شد.

ایشان در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: که این شرکت آمادگی دارد بسرعت تولید و عرضه خودروهای الکتریکی را آغاز کند اما برای اجرای این مهم منتظر حمایت مشوقانه دولت از خریداران خودروهای برقی می باشد.

البته قابل پیش بینی است که تیگو 7 با استقابل خوبی در بازار ایران روبرو خواهد شد اما آیا واقعا این خودرو قدرت به چالش کشیدن محصولات کره ای را خواهد داشت.کاری که محصولات ژاپنی از این مهم عاجز شده اند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

مهدی 1396/5/8
14:8:26

واقعا ماشین خوبی هست من شنیدم که از ماشینای چینی دیگه بهتره تو سایتها دارم می بینم در مقایسه با ماشینهای دیگه واقعا سرعت بهتری داره

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب