icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو جیپ گرند واگونیر در سال 2018 وارد بازار خواهد شد

جیپ گرند واگونیر در سال 2018 وارد بازار خواهد شد

به گزارش "پردیس خودرو" این موضوع از هیچکس پنهان نیست که جیپ در میانه ی راه تولید یک شاسی بلند بزرگ برای برتر شدن نسبت به گراند چروک میباشد,ولی ماموران اجرایی کمپانی همچنین بسیار مطمئن هستند که "گراند واگونیر"که در راه است باعث میشود که جیپ در بخش شاسی بلند های لوکس از مرزهای آلمان فراتر برود.

سه شنبه ۰۴ فروردین ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش "پردیس خودرو" این موضوع از هیچکس پنهان نیست که کمپانی جیپ در میانه راه تولید یک شاسی بلند بزرگ برای برتر شدن نسبت به گراند چروک میباشد,ولی ماموران اجرایی کمپانی همچنین بسیار مطمئن هستند که "گراند واگونیر"که در راه است باعث میشود که جیپ در بخش شاسی بلند های لوکس از مرزهای آلمان فراتر برود.

با یک طرح سایز بزرگ با سه ردیف صندلی,واگونیر قصد رقابت با رقبایی همچون مرسدس بنز کلاس GL و همچنین مدل های در راه آئدی Q9 و BMW X7 در سال 2018 رقابت کند.

در مصاحبه ای با روزنام هی mag auto انگلستان در نمایشگاه اتومبیل ژنو,مدیر عامل کمپانی جیپ مایک منلی اظهار داشت که آغاز تولید مدل شاسی بلند ماموت در اروپا قطعی است اما هیچ اشاره ای به مدل RHD نکرد.

"گراند واگونیر" – نام مستعار داخلی پروژه در کمپانی جیپ – همچنین با قیمت 45000 دلار در آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید.در آمریکا قیمت مدل گراند چروک  29995 دلار میباشد,در حالی که قیمت مدل V8-powered SRT 64595 دلار است.

 

اتو اکسپرس همچنین اعلام داشت که جزئیات بیشتری از طرح و ویژگی های مکانیکی گراند واگونیر به همراه مدل شاسی بلند لوکس مازراتی لوانته منتشر خواهد شد,که احتمال میرود موتور های تامین کننده ی نیروی این دو خودرو یکسان باشند که این به معنی وجود موتور دیزلی توربو 3 لیتری یا یک موتور V8 بنزینی 3.8 لیتری توربو است.

آقای منلی همچنین افزود که یک شاسی بلند کوچک جدید در سال آینده معرفی خواهد شد,که قرار است جایگزینی برای مدل های کمپاس و پاتریوت باشد.

برای پر کردن فاصله ی زمانی بین تولید جیپ رنگید و مدل چروک که هم اکنون در دسترس است,یک مدل جدید که هنوز نامگذاری نشده است در مدل های 2WD و 4WD معرفی خواهند شد که با رقیبانی همچون نیسان کواشکای,هیوندای ix35 و میتسوبیشی ASX رقابت میکند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب