icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام حضور پژو با 301

اعلام حضور پژو با 301

پردیس خودرو:بازگشت خودرو سازی پژو به بازار ایران با پژو 301

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

 

 

 

 

پردیس خودرو:بازگشت خودرو سازی پژو به بازار ایران با پژو 301

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" شرکت خودرو سازی پژو فرانسه قصد دارد بدون توجه به مذاکرات هسته به بازار خودروی ایران باز گردد.

شرکت فرانسوی پژو بخاطر سهامدار بودن جنرال موتور در این شرکت  در آغاز تحریم های یکجانبه آمریکا و غرب ، مجبور شد که بازار پر رونق و سودآور کشورمان را رها کند .پی رو این اتفاق شرکت پژو دچار ضرر و زیان فروانی شد و بازار ایران را به رقیب سرسخت فرانسوی رنو واگذار نمود.

حالا این شرکت فرانسوی به اشتباه خود پی برده و مصر به بازگشت به بازار ایران می باشد.از همین رو هیتی از شرکت پژو چندی پیش به ایران سفر کرده و بابت بازگشت به بازار ایران با مقامات کشورمان مذاکراتی انجام دادند.به نقل از مقامات آگاه مشخص شد خودرو سازی پژو قصد تولید خودروی پژو 301 را  درایران را دارد.شرکت پژو در گذشته حضور خود را ملزم به توافقات هسته ای کرده بود.اما حالا عنوان نموده اند که توافق هسته یا خاتمه این مذاکرات نقشی در این قرارداد نخواهد داشت و این حضور بصورت مستمر خواهد بود.

البته وزارت صنعت و معدن هم شرابطی برای این خودرو ساز فرانسوی قرارداده است که مهمترین این شرایط  ساخت 80 درصدی خودروی پژو در داخل کشور می باشد.

 

پردیس خودرو وب سایت مرجع  ثبت آگهی خرید و فروش خودرو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب