icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروسازان بم بزودی محصول جدیدی رونمایی خواهد کرد+تصاویر

خودروسازان بم بزودی محصول جدیدی رونمایی خواهد کرد+تصاویر

وب سایت رسمی خودروسازان بم با انتشار چندین تصویر و عبارت "بزودی محصولی جدیدی در راه است"خبر از رونمایی و عرضه قریب الوقع جدیدترین محصولش داد.

شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-خودروساز بم از جمله خودروسازان خصوصی کشور است که بعنوان زیر مجمموعه کرمان موتور به فعالیت های خود دادمه می دهد . این شرکت در سالهای اخیر فقط به تولید سواری جیلی GC6 در دو نسخه الیت و اکسلنت مشغول بوده است اما مطابق با اخبار منتشر شده تولید محصولات لیفان از شرکت مادر یعنی کرمان موتور به این شرکت سپرده شده است از همین رو قرار است که خودروسازان بم با معرفی  از  یک محصول جدید از این برند چینی رسما این خبر رونمایی کند.

خوردوی جدید لیفان T70

با نگاهی به وب سایت خودروسازان بم در روزهای اخیر متوجه خواهیم شد روند همکاری بم خودرو و لیفان رنگ و روی واقعیت گرفته و این شرکت قرار است نخستین محصول این شرکت با نام لیفان T70 را به بازار ایران عرضه نماید. خودروسازان بم نخستین محصول خود را با شعار «Comfort Plus» معرفی نموده که مشخضا یک کراس اوور است.

خوردوی جدید لیفان T70

لیفان X70 خودرویی است کراس اوور و چینی که به پیشرانه ی دو لیتری تنفس طبیهی با قدرت ۱۴۵ اسب بخار و گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر مجهز است. توان این پیشرانه از طریق یک جعبه دنده ی اتوماتیک CVT به چرخ های جلوی X70 منتقل می شود.
وجود امکاناتی نظیر سانروف، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی، سیستم تهویه اتوماتیک، کروزکنترل، سنسور نور، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، سامانه ی کنترل پایداری، سنسور باد لاستیک، و… باعث می شود که با توجه به پیشرانه و مشخصات فنی لیفان X70، این خودروی کراس اوور رقیب جدی ام وی ام X33S شناخته شود.

 خوردوی جدید لیفان T70

در نهایت باید متذکر شویم که خودروسازان بم خبری از زمان رونمایی و فروش این خودرو را اعلام نکرده است اما تغییرات بنیادین در وب سایت این شرکت حاکی از آن است که باید بزودی منتظر رونمایی از این کراس اوور چینی جدید بازار باشیم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب