icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو:دولت از نسل کشی بخش خصوص دست بردارد + فیلم

در مصاحبه اختصاصی با پردیس خودرو عنوان شد

رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو:دولت از نسل کشی بخش خصوص دست بردارد + فیلم

در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران فرصتی دست تا مصاحبه اختصاصی با جناب آقای احتشام زاد رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو داشته باشیم.

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" همانطور که مستحضر هستید سامانه ثبت سفارش مدتهاست که بدلایل نامعلوم بسته شده و واردات کنندگان خودرو را دچار مشکل نموده است. از همین رو در مصاحبه ای  کامل با رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو جویا این مسئله و مشکلات بوجود آمده شدیم.

جناب آقای احشتام زاد در بخشی از سخنان خود اشاره کردند که تصمیم دولت  غیر قانونی و کاملا شتاب زده بوده و این تصمیم غیر قانونی مدتهاست که ادامه دارد و دولت بهتر است بجای شعار دادن در این زمینه کمی  هم عمل نماید.

ایشان معتقد هستند که دولت در تصمیم های خود منجر به ضرر و زیان به بخش خصوص می گردد بطوریکه آقای احتشام زاد در بخشی از سخنان خود گفت دولت باید از نسل کشی بخش خصوص دست بردارد و مانند دیگر نقاط جهان که قانون رعایت می گردد در هر سه بخش تولید ،واردات و صادرات مطابق قانون عمل نماید.

وی در ادامه گفت تصمیم غیر قانونی دولت در بستن ثبت سفارش باعث تعطیلی بسیار از شرکت های خصوصی و یا تعدیل نیرو گشته است و باید دولت در این خصوص سریعتر تصمیم گیری نماید.

در ادامه توجه شما را به مشاهده کامل این مصاحبه جنجالی جلب می کنیم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب