icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو رکستون G4 رامک خودرو پلاک شد

رکستون G4 رامک خودرو پلاک شد

رامک خودرو نماینده رسمی محصولات سانگ یانگ در ایران پس از کش و قوس های فراوان نهایتا مجوز پلاک رکستون G4 را دریافت کرد.

جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

شماره گذاری رکستون G4

پردیس خودرو-بر اساس خبر های بدست آمده رامک خودرو از روز سوم مهر ماه مجوز پلاک گذاری بزرگترین شاسی بلند سانگ رانگ را از نیروی انتظامی دریافت نماید تا خریداران این خودروی با کیفیت بتوانند پس از گذشت مدتها بتوانند پشت فرمان رکستون G4 بنشینیند.

قابل ذکر است رامک خودرو قرار بود که این SUV را در اواسط سال گذشته بدست مشتریان برساند اما ممنوعیت ناگهانی واردات خودرو منجر به دپوی خودروهای وارداتی درون گمرک گردید تا این شرکت از رساندن خودروهای پیش فروش شده بدست مشتریان باز بماند.

شماره گذاری رکستون G4

نکته قابل تامل در اعلام شماره گذاری این خودرو افزایش قیمت ناگهانی آن در بازار توسط دلالان است بطوریکه با سری به وب سایت های خرید و فروش خودرو با قیمتی در حدود 1 میلیارد و 200 میلیون روبرو خواهیم شد. هر چند رکستون G4 محصولی با کیفیت و قدرتمند است اما با نگاهی به قیمت رقبای آن در بازار پی خواهیم برد این شاسی بلند دارای حباب قیمتی در حدود 350 میلیون تومان می باشد.

البته خبر شماره گذاری رکستون G4 فقط برای تعداد محدودی از خریداران خوشحال کننده است چرا که رامک خودرو بدلیل قوانین خلق الساعه و بسته شدن واردات خودرو نتوانست به تعداد خودروهای پیش فروش ،رکستون G4 وارد کشور نماید تا بسیاری از پیش خریدکنندگان در حسرت سوار شدن به این شاسی بلند بمانند.

برای آشنایی بیشتر با رکستون G4 اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب