icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ساندرو نمونه ی یک خودروی با کیفیت است

ساندرو نمونه ی یک خودروی با کیفیت است

ساندرو به عنوان خودرویی باکیفیت، پاسخگوی انتظارات مشتریان است و در مقایسه با رقبای همکلاس خود، اطمینان خاطر و آرامش زیادی برای راننده و سرنشینان به همراه دارد.

جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ 3 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: ساندرو به عنوان خودرویی باکیفیت، پاسخگوی انتظارات مشتریان است و در مقایسه با رقبای همکلاس خود، اطمینان خاطر و آرامش زیادی برای راننده و سرنشینان به همراه دارد.

 

 

رنو ساندرو

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " شرکت پارس خودرو یکی از جدیدترین محصولات خود را به بازار معرفی کرده و قرار است از هفته آینده این خودروی هاچ بک که محصول مشترک رنو و پارس خودرو است، به بازار عرضه شود.

خودرو ساندرو برای سلیقه های ایرانیان مطلوب بوده و به عنوان خودروی هاچ بک، فضای خوب و راحتی برای سرنشینان داشته و از صندوق عقب با حجم مناسب برخوردار است که باعث می شود تا خانواده های ایرانی برای حمل بار و نشیمن راحت در مسافرت های بین شهری دغدغه ای نداشته باشند.

طول ساندرو از تندر ۹۰ کوتاه تر بوده که برای فضاها و معابر شهری نیز خودرویی ایده آل است. ساندرو به دلیل راحتی صندلی ها و مبلمان مناسب و امکان دسترسی کامل سرنشینان به صندق عقب و همچنین افزایش ظرفیت حمل بار در مواقع اضطراری، خودرویی ایده آل برای استفاده ی خانواده ها است.

فرمان شیک و متناسب با فرم داخلی خودرو و امکانات پخش برروی غربیلک فرمان باعث جذابیت بیشتر ساندرو شده است.

با بررسی های فنی ساندرو، شتاب و قدرت این هاچ بک تند و تیز در سربالایی ها و مسیرهای مسطح همانند تندر ۹۰ ( بلکه با توجه به وزن کمتر نسبت به تندر ۹۰ ) فوق العاده است و رانندگی لذت بخشی را در ذهن راننده و سرنشینان ماندگار می کند.

مصرف پایین سوخت و تسلط راننده به هنگام رانندگی در فضاهای محدود باعث شده است تا ساندرو، خودرویی راحت برای رانندگان مبتدی و محتاط باشد. از طرفی جوانان که طرفدار چابکی و شتاب و قدرت توامان در رانندگی هستند، ساندرو می تواند انتظارات آنان را در حد عالی برآورده نماید.

این خودرو به مشتریانی که از مدتها قبل منتظر خرید محصولی با کیفیت هستند به یقین پاسخگوی خواسته هایشان خواهد بود.

 

 برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

علی 1394/9/25
7:46:20

این خودرو درچابهار با قیمت 10میلیون 300 بود

عليرضا 1394/9/21
9:3:17

قيمتتون خيلي بالاست

محسن 1394/9/20
18:53:47

واقعا چطور قیمت گذاری کردین؟ چه فکری کردین؟

آخرین مطالب