icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ارزانترین خودرو اتوماتیک ایران: رنو ساندرو

ارزانترین خودرو اتوماتیک ایران: رنو ساندرو

رنو ساندرو از با کیفیت ترین خودروهای دنده اتوماتیک بازار ایران است که در رنج قیمتی زیر ۵۰ میلیون عرضه می شود.

یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: رنو ساندرو از با کیفیت ترین خودروهای دنده اتوماتیک بازار ایران است که در رنج قیمتی زیر ۵۰ میلیون عرضه می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"،  ساندرو محصول جدید و مشترک سایپا و رنو است که به لحاظ کیفی در شرایط بسیار مناسبی تولید می شود.  این خودرو  به لحاظ فنی و زیبایی، سلایق طیفی زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده است و پیش بینی می شود در میان خودروهای در رنج قیمتی زیر ۵۰ میلیون تومان، ساندرو اتومات با استقبال زیادی از طرف مشتریان روبرو شود.

بهره گیری از گیربکس بسیار قدرتمند و قیمت مناسب زیر ۵۰ میلیون تومان، رنو ساندرو را در بین خودروهای ایرانی به عنوان ارزان ترین خودروکیفی اتومات در کشور مطرح کرده است.

رنوساندرو با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و  در دو سطح قیمتی به صورت دنده ای ۴۲۹۰۰۰ میلیون تومان و اتوماتیک ۴۸۹۰۰۰ میلیون تومان در بازار قابل عرضه است که با این قیمت رنو ساندرو، جزء ارزانترین خودروهای با کیفیت اتوماتیک در ایران محسوب می شود.

تفاوت ساندرو دستی و اتوماتیک این محصول را می توان در آینه های جانبی با قاب همرنگ بدنه، زه جانبی همرنگ بدنه در پایین درها و دستگیره های همرنگ بدنه در مدل اتوماتیک تشخیص داد درحالی که در مدل دستی این قطعات به رنگ مشکی تولید و عرضه شده است.

در مجموع این خودرو، در میان گزینه‌های مشابه بازار بهترین شرایط را داراست و از لحاظ کیفیت، امنیت و استاندرد در سطح بالایی قرار دارد.

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

مجید 1394/9/22
17:48:41

این عکس شاید سیمبل هاجبکه که خیلی قشنگه ساندرو اصلا زیبا نیست و فرم متفاوتی نسبت به این عکس داره شایدم ساندرو قدیمی دارن میندازن به ملت نمیدونم

آخرین مطالب