icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سایپا رهام برای تست ایمنی به آلمان می رود

سایپا رهام برای تست ایمنی به آلمان می رود

به تازگی تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد چند دستگاه خودرو رهام قرار است که به یکی از مراکز تست تصادف آلمان ارسال شود.

چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-رهام خودروی ملی سایپا می باشد که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی شیراز بصورت رسمی رونمایی شد .این خودرو که بر روی مگا پلت فرم جدید سایپا سوار شده است سدان نه چندان بزرگی است که طبق گفته مسئولان سایپا کلیه مراحل طراحی  و تولید آن توسط مهندسین این شرکت انجام شده است. اما اولین مورد تناقض در این گفته را باید در پیشرانه خودرو جستجو کرد . چرا که رهام قرار است در بدو ورود به بازار از پیشرانه 1.65 لیتری برلیانس بهره خواهد برد که نشان می دهد چینی ها هم در تولید این خودرو دخیل هستند.

سایپا رهام

همچنین قرار است رهام در تیپ های مختلف عرضه گردد که تصاویر منتشر شده نشان می دهد که نسخه پایه رهام که فاقد برخی موارد نظیر رینگ آلیاژی، سانروف، آینه های جانبی هم رنگ بدنه، سیستم تهویه اتوماتیک است برای ارسال به آلمان انتخاب شده است. البته شاید تیپ های دیگر رهام هم برای حضور در این تست روانه آلمان شود اما تصویری از آن منتشر نشده و سایپا هم هیچگونه اطلاع رسانی در این خصوص نداشته است.

سایپا رهام

قابل ذکر است که در هنگام رونمایی از رهام مسئولان سایپا اعلام کردند با توجه به امکانات ایمنی در نظر گرفته شده و همچنین مهندسی مناسب بدنه این امکان وجود دارد که رهام بتواند 3 یا 4 ستاره ایمنی موسسه تست و تصادف اروپا را دریافت کند. حال باید منتظر بود تا سایپا نتایج تست این خودروی ملی جدید در آلمان را منتشر نماید تا بدنیم که یا واقعا اینچنین است یا خیر؟

 

بهتر است بخوانید:

نقدی بر ایمنی رهام محصول جدید سایپا :بنویسید رهام بخوانید آلفارومئو جولیتا

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب