icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شاهین اتوماتیک نیمه دوم امسال به بازار می آید

شاهین اتوماتیک نیمه دوم امسال به بازار می آید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برنامه جامعی برای تولید خودروهای جدید و با کیفیت داریم، گفت: تیم مدیریتی گروه خودروسازی سایپا در تلاش است که در راستای تامین رضایت مشتریان و مردم عزیز ایران گام بردارد.

یکشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-سیدجواد سلیمانی در حاشیه بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد از گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: سال گذشته با وجود تمام مشکلاتی که تحریم‌های ظالمانه برای صنعت خودرو ایجاد کرد، توانستیم رشد تولید داشته باشیم و میزان تولید خودرو را به بیش از ۴۲۰ هزار دستگاه برسانیم.

وی با بیان اینکه در فشار حداکثری و اوج‌گیری تحریم‌ها و نیز محدودیت‌های اپیدمی کرونا، مجموعه سایپا موفق شد در زمینه طراحی و تولید خودروهای جدید و به‌روز گام بردارد، اظهار داشت: طراحی خودروهای آریا، اطلس، شاهین و … که طراحی و تولید آنها صد درصد در داخل کشور و توسط مهندسان جوان ایرانی انجام شده است نشان می‌دهد، تحریم نه تنها باعث توقف صنعت خودرو نشد؛ بلکه سبب شد گروه خودروسازی سایپا در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار گیرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر که برنامه‌ریزی برای تولید ۶۰ هزار دستگاه شاهین و ۲۰ هزار دستگاه خودروی آریا در سال ۱۴۰۰ صورت گرفته است، گفت: در راستای تامین رضایت مشتریان از شهریور ماه خودروی شاهین اتوماتیک تولید و در نیمه دوم امسال وارد بازار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حذف زودتر از موعد خودروی پراید نسبت به زمانی که سازمان ملی استاندارد اعلام کرد بیانگر آن است که مجموعه سایپا قصد دارد برای تامین خواسته‌های مردم تلاش مضاعف داشته باشد، خاطرنشان کرد: سایپا درسال های تحریم و کرونا، از خودروی پراید به خودروهای شاهین، آریا و اطلس رسیده است؛ خودروهایی که به جهت تکنولوژی برتری های متعددی دارند و می‌توانند رضایت مردم را فراهم کنند.

سلیمانی تاکید کرد: مجموعه سایپا در شرایطی موفق شده به طراحی و تولید خودروهای جدید و به روز دست پیدا کند که شرکای خارجی، بدعهدی کردند و از ایران رفتند.

وی گفت: خروج شرکای خارجی از ایران باعث شد مجموعه سایپا با معوقات زیادی روبرو شود که با تلاش‌های صورت گرفته معوقات به حداقل رسیده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: در ابتدای دوره تحریم، فضاسازی رسانه‌های معاند به گونه‌ای بود که صنعت خودروی ایران شکننده است و در ادامه فشار حداکثری نمی تواند ادامه حیات دهد، اما مجموعه سایپا اجازه نداد جو‌سازی‌ها ادامه پیدا کند و به سرعت نسبت به طراحی خودروهای جدید برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه استاندارد خودروی شاهین که سال گذشته وارد بازار شد توسط کارشناسان این مجموعه و سازمان ملی استاندارد نهایی شده است، گفت: برای اولین بار در کشور، استاندارد خودروی شاهین از صفر تا نهایی شدن آن توسط مهندسان داخلی انجام شد؛ این امر اتفاق بسیار مهم و بزرگی است.

وی افزود: برای اینکه یک محصول متمایز داشته باشیم یک سیستم کیفی خاص برای خودروی شاهین تعریف شد؛ بدین جهت استاندارد این خودرو جدید است که خوشبختانه به خوبی پیاده‌سازی شده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب