icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شاهین در نیمه دوم امسال تحویل مشتریان می‌شود

شاهین در نیمه دوم امسال تحویل مشتریان می‌شود

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به برنامه تولید و عرضه خودرو شاهین در سال جاری گفت: شاهین قطعا در نیمه دوم سال به بازار عرضه خواهد شد.

سه شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه پردیس خودرو-به گفته وی در طرح پیش‌فروش اخیر هم این خودرو با استقبال بسیار جالب‌توجهی از سوی مشتریان مواجه شد که بیانگر اعتماد مردمی به محصولات داخلی است.

باقری ادامه داد: شاهین استانداردهای ایمنی روز اروپا را دارد و در زمینه کیفیت، یکی از منحصربه‌فردترین خودروهای داخلی است.

باقری در جریان برگزاری این نشست خبری گفت: با روند کنونی تولید و تحویل خودروهای مشتریان، تعداد تعهدات معوق ۱۸ محصول سایپا تا پایان شهریورماه به صفر خواهد رسید.
وی افزود: امروز تمام چالش‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و بزودی در نظام برنامه‌ریزی فروش محصولات سایپا، تحویل خودرو در موعد زمانی مقرر صورت خواهد گرفت.
به گفته وی سایپا در سال جاری وارد یک جراحی بزرگ شده و با توقف کامل تولید پراید، محصولات متنوعی را برای تولید و عرضه به بازار در دستور کار داریم.
قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه تصریح کرد: تلاش مدیریت ارشد سایپا در زمینه تولید چند محصول جدید بیانگر وجود رونق تولید و تلاش برای جهش تولید در سایپا است.
باقری ادامه داد: از ابتدای امسال ۳۰ هزار خودرو پراید با قیمت ۳۸ میلیون تومان تولید و عرضه کردیم و تا پایان تیرماه و موعد توقف تولید این محصول، ۲۰ هزار دستگاه دیگر را نیز با همین قیمت تحویل خواهیم داد.
وی تصریح کرد: خودرو پراید جایگزین نخواهد داشت و برنامه سایپا توسعه محصولات جدید است.
باقری گفت: با وجود مشکلاتی نظیر تعهدات برجا مانده از طرح اتوخدمت و همچنین بدعهدی شرکای خارجی، خوشبختانه بسیاری از این تعهدات را پشت سر گذاشته‌ایم و توانستیم بسیاری از این تعهدات را ساماندهی کنیم.

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب