icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرط جدید سایپا برای تحویل خودرو با وام

شرط جدید سایپا برای تحویل خودرو با وام

گروه خودروسازی سایپا دیروز طی بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های فروش خود، تحویل خودروهای اقساطی با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی را به ارائه چک بانکی یا سفته معادل ۱۲۰ درصد مبلغ تسهیلات مشروط کرد

چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: گروه خودروسازی سایپا دیروز طی بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های فروش خود، تحویل خودروهای اقساطی با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی را به ارائه چک بانکی یا سفته معادل ۱۲۰ درصد مبلغ تسهیلات مشروط کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"شرکت سایپا دیروز با ابلاغ بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های فروش خود از آنها خواست تا برای انجام فرآیند تحویل خودروها از مشتریان به اندازه 120 درصد مبلغ تسهیلات، چک تضمینی بانکی یا سفته دریافت کنند.

همچنین در این بخشنامه از مشتریان خواسته شده تا گواهی فک پلاک از محضر تهیه و به نمایندگی ارائه کنند.

این در حالی است که در زمان ثبت نام فروش خودرو به اندازه اقساط تسهیلات از مشتریان چک بانکی دریافت شده بود.

محمد طاعتی یکی از خریداران تندر 90 سایپا در این مورد گفت: روزی که برای خرید خودرو ثبت نام کردم صحبتی از دریافت چک یا سفته اضافه نبود اما حالا نمایندگی سایپا برای تحویل خودرو از من خواسته تا 50 میلیون تومان سفته ارائه کنم.

مدارک مورد نیاز برای تحویل خودرو

 



وی ادامه داد: در زمان ثبت نام به اندازه اقساط تسهیلات 36 ماهه، چک بانکی ارائه کرده بودم اما امروز اعلام کردند که باز هم باید چک اضافه تحویل دهم.

این خریدار خودرو تصریح کرد: طبق اعلام نمایندگی سایپا، زمان 30 روزه تعیین شده برای تحویل خودرو از روز ارائه چک یا سفته اضافه محاسبه خواهد شد، در حالی که در قرارداد عنوان شده که مدت زمان تحویل خودرو 30 روز پس از تکمیل وجه خواهد بود.

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب