icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شروع تحویل پژو ۳۰۸ جی‌تی‌آی

شروع تحویل پژو ۳۰۸ جی‌تی‌آی

پژو می‌خواهد همگان روز ۵ نوامبر را به‌عنوان تاریخ بازگشت GTi جدید پس از حدود ۲۰ سال به گروه خودروهای کامپکت به خاطر بسپارند.

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: پژو می‌خواهد همگان روز ۵ نوامبر را به‌عنوان تاریخ بازگشت GTi جدید پس از حدود ۲۰ سال به گروه خودروهای کامپکت به خاطر بسپارند.

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" پژو می‌خواهد همگان روز ۵ نوامبر را به‌عنوان تاریخ بازگشت GTi جدید پس از حدود ۲۰ سال به گروه خودروهای کامپکت به خاطر بسپارند.


۳۰۸ جی‌تی‌آی به‌راستی یکی از هاچبک‌های جذابی است که برای امسال منتظرش بودیم. با توجه به این‌که مدل استاندارد ۳۰۸ در سال ۲۰۱۴ به‌عنوان خودروی سال اروپا انتخاب شد باید تصور کنید که این نسخه با کارایی چشمگیرتر و سایر خصیصه‌های دوست‌داشتنی‌اش چقدر می‌تواند مورد طلب مخاطبان قرار گیرد. این هاچبک شرور توسط پژو اسپورت برای ارائه تعریف جدیدی از نمای خارجی یکدست و صیقلی و کابین اسپورت توسعه‌یافته تا نه‌تنها مشتریان را غافلگیر کند بلکه توجه هرکه را که دستی در خودرو دارد به خود جلب نماید. زیر کاپوت پیشرانه ۱.۶ لیتری THP بنزینی جای گرفته که با دو خروجی متفاوت ۲۴۶.۵ و ۲۶۶.۳ اسب بخار (بر اساس واحد PS به ترتیب ۲۵۰ و ۲۷۰ خوانده می‌شوند) در دسترس بوده و سقف سرعت آن در هردو حالت به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت (۱۵۵ مایل بر ساعت) محدودشده است. هر دو مدل وزن خشک ۱,۲۰۵ کیلوگرمی دارند که باعث می‌شود شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برای جی‌تی‌آی ۲۵۰ در ۶.۲ ثانیه و برای جی‌تی‌آی ۲۷۰ در ۶ ثانیه انجام شود. نسبت قدرت/وزن هم ۴.۸۲ کیلوگرم بر اسب بخار برای ۲۵۰ و ۴.۴۶ کیلوگرم بر اسب بخار برای ۲۷۰ است. مدل ۲۷۰ علاوه بر پیشرانه قدرتمندتر از دیفرانسیل تورسِن (Torsen)، رینگ‌های ۱۹ اینچی، ترمزهای بزرگ‌تر برای چرخ‌های جلو و صندلی‌های اسپورت بهره می‌برد و می‌توانید با پرداخت ۱,۳۰۰ پوند دیگر ترکیب رنگ اختصاصی قرمز و مشکیِ نِرا (Nera Black) را برایش سفارش دهید تا بیشتر جلب‌توجه کند. بد نیست اشاره‌کنم که صندلی‌های اسپورت مذکور (به قیمت ۸۰۰ پوند) برای ۲۵۰ هم قابل سفارش‌اند و حتی رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی و لاستیک‌های سوپر اسپورت میشِلین نیز در فهرست آپشن‌هایش دیده می‌شوند. قیمت پایه پژو ۳۰۸ جی‌تی‌آی در بازار انگلستان ۲۶,۵۵۵ پوند برای مدل ۲۵۰ و ۲۸,۱۵۵ پوند برای مدل ۲۷۰ است.

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها:

پژو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب