icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو عظیم خودرو قیمت رسمی فوتون ساوانا را اعلام کرد

عظیم خودرو قیمت رسمی فوتون ساوانا را اعلام کرد

عظیم خودرو نماینده رسمی کمپانی بنام چینی فوتون بصورت رسمی قیمت شاسی بلند قدرتمند ساوانا  را اعلام کرد.

چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-اواسط سال گذشته بود که عظیم خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد 96 از فوتون ساوانا بعنوان تنهای SUV شاسی روی فریم تولید داخل بازار ایران رونمایی کرد.این شرکت در حاشیه رونمایی از این خودرو اعلام کرد که به زودی خط تولید ساوانا را در یکی از شهرهای ایران راه اندازی خواهد نمود.

فوتون ساوانا

حالا عظیم خودرو بعد از گذشت حدودا یکسال به وعده خود عمل کرده است و اولین نسخه های تولیدی خود را  آماده تحویل به مشتریان نموده که بنابر اطلاعات موجود این اتفاق طی چند روز آینده انجام خواهد شد.اما این شرکت روزگذشته بهای رسمی فوتون ساوانا را برابر با 374 میلیون تومان اعلام کرد تا اولین شاسی بلند چهار چرخ بزرگ تولید داخلی کشور بر چسب قیمت بخورد.

البته عظیم خودرو در هنگام رونمایی از این خودرو اعلام کرده بود ساوانا بعد از داخلی سازی از بهایی برابر با 140 الی 160 میلیون  برخوردار خواهد شد اما این شرکت مانند مابقی خودروسازان داخلی بدلایل مختلف از قبیل افزایش انفجاری قیمت ارز ؛امروز مجبور به افزایش قیت این خودرو گردیده است .

قابل ذکر خط تولید فوتون ساوانا توسط عظیم خودرو در شهر بروجرد فعال شده است که در حالا حاضر از ظرفیت تولید 5 خودرو در روز سود می برد اما مسئولین این شرکت امیدوار هستند با گذر از مرحله مقدماتی در آینده نه چندان دور  ظرفیت تولید به ساوانا به 20 دستگاه در روز برسد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب