icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش محصولات رنو با تحویل 10 روزه

فروش محصولات رنو با تحویل 10 روزه

شرکت نگین خودرو اقدام به فروش محصولات رنو فرانسه با موعد تحویل 10 روزه کرده است.

چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت نگین خودرو اقدام به فروش محصولات رنو فرانسه با موعد تحویل 10 روزه کرده است.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " نگین خودرو که در روز های اخیر از سود ۳۰ درصدی فروش مشارکتی محصولات مدل ۲۰۱۶ رنو با تحویل ۹۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ روز کاری خبر داده بود، اکنون شرایط فروش با قیمت های متفاوتی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

محصولات نگین خودرو در قالب سبد متنوعی که اخیراً رنو سیمبل و رنو داستر ۴WD اتوماتیک به آن اضافه شده بود و هم‌اکنون با دو محصول جدید رنو داستر Exclusive و رنو فلوئنس Exclusive کامل‌تر شده است به صورت نقدی، اقساطی و مشارکتی به هموطنان عرضه خواهد شد.

 طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو برای نخستین بار در سال جاری، نماینده رسمی Renault، محصولات خود را با موعد تحویل ۱۰ روزه به فروش می رساند که در این بین خودرو رنو داستر ۲*۴ اتوماتیک ۲۰۰۰ سی سی به صورت تحویل فوری عرضه می‌شود.

همچنین کلیه محصولات مدل ۲۰۱۶ میلادی با موعد تحویل ۳۰ روزه به فروش می‌رسد.

 در فروش اقساطی این برند اروپایی اصیل، از ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۶ تا ۲۴ ماهه برای مشتریان در نظر گرفته شده و خودرو ها با مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ارائه می‌شوند.

تمامی محصولات رنو که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است و با قیمت قطعی به فروش می رسند.  علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب