icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش بیش 14 هزار خودرو از محصولات سایپا تا ظهر سه شنبه

فروش بیش 14 هزار خودرو از محصولات سایپا تا ظهر سه شنبه

معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از خرید خودروهای با طرح وام ۲۵ میلیونی به عمل آمده است گفت: تا ظهر امروز (سه شنبه) ۱۴ هزار و ۳۷۷ خودرو گروه خودروسازی سایپا به فروش رفته است.

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از خرید خودروهای با طرح وام ۲۵ میلیونی به عمل آمده است گفت: تا ظهر امروز (سه شنبه) ۱۴ هزار و ۳۷۷ خودرو گروه خودروسازی سایپا به فروش رفته است.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" رضا تقی زاده روز سه شنبه گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا از سراسر کشور، تا پایان روز نخست ثبت نام، تعداد متقاضیان تایید صلاحیت شده برای خرید خودرو به هشت هزار و ۵۳۸ نفر رسید.
وی یادآورشد: هم اکنون شاهد ازدحام متقاضیان خرید در بسیاری از نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا هستیم و ظهر امروز (سه شنبه ) فروش ما از ۱۴ هزار و ۳۷۷ خودرو فراتر رفته است.
تقی زاده اظهارداشت: با آغاز فروش خودروهای این گروه، خودروهای تیبا و پراید سایپا بیشترین متقاضی را داشتند و تا ظهر امروز هفت هزار و ۵۸۶ دستگاه پراید، ۲ هزار و ۸۱۶ دستگاه تیبا و ۲ هزار و ۴۳۰ دستگاه تندر۹۰ در نمایندگی های این گروه در سراسر کشور به فروش رفته است.
معاون بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: تمام نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا باید با ارائه توضیحات کافی هرگونه ابهام مشتریان را برطرف تا آنان بتوانند به سهولت نسبت به خرید خودروهای مورد نظرشان اقدام کنند.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب