icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فناوری چاپ سه بعدی فورد در منزل

فناوری چاپ سه بعدی فورد در منزل

فناوری چاپ سه بعدی که پیش از این تنها در شرکت‌های خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گرفت اکنون به‌راحتی می‌تواند در منزل مورد استفاده قرار گیرد.

دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: فناوری چاپ سه بعدی که پیش از این تنها در شرکت‌های خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گرفت اکنون به‌راحتی می‌تواند در منزل مورد استفاده قرار گیرد.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"،  فناوری چاپ سه بعدی که پیش از این تنها در شرکت‌های خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گرفت اکنون به‌راحتی می‌تواند در منزل مورد استفاده قرار گیرد. شرکت خودروسازی فورد اعلام کرده است که نمونه اولیه برخی از مدل‌های ساخت این شرکت شامل سه مدل جدید از تولیدات فورد به نام‌های جی‌تی، فورد موستانگ و فوکس آر‌اس را از این پس در منزل نیز می‌توان با استفاده از دستگاه چاپگر سه‌بعدی تولید کرد. چاپ سه بعدی در طراحی قطعات این سه مدل و تبدیل آنها به یک خودروی کامل، نقش مهمی را ایفا کرده است. به این ترتیب که اجزای نمونه اولیه این خودروها با دستگاه چاپ سه بعدی البته با مواد چاپ تولید شد و سپس بر اساس نمونه چاپ شده، تولید خودروهای اصلی با مواد با کیفیت شکل گرفت. پیش از این در روش‌های سنتی ساخت نمونه های اولیه زمان‌بر و به ابزارهای خاصی نیازمند بود، اما حالا تنها ظرف چند ساعت می‌توان یک نمونه اولیه از قطعه موردنظر خودروی فورد را تولید کرد.امکان چاپ سه بعدی فورد در منزل

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب