icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت FMC T5 ،شاسی بلند جدید فردا موتورز اعلام شد

قیمت FMC T5 ،شاسی بلند جدید فردا موتورز اعلام شد

فردا موتورز بعنوان یکی از جدیدترین خودروسازان خصوصی کشور، مدتی است که محصولات خود را روانه بازار کرده و به تازگی فروش محدود خودروی جدید خود با نام  FMC T5 را آغاز نموده است.

یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-خودروسازی فردا در مدت فعالیت خود در بازار بدلیل کمپین تبلغاتی ضعیف  و عدم توانایی در معرفی محصولات ارائه شده نتوانسته آنطور که باید و  شاید در بازار موفق عمل نماید ،این در حالی است که خودروساز فردا از جمله معدود خودروسازانی است که محصولات خود را به صورت اقساط روانه بازار می کند اما همچنان خودروهای این شرکت خریدار آنچنانی ندارد.

حالا نیز این چینی ساز بازار ایران یک کراس اوور جدید با نام FMC T5 در دستور فروش خود قرار داده بدون اینکه مراسم رونمایی یا معرفی خاصی از این خودرو داشته باشد.در حالی که تمامی خودروسازان کشور و حتی جهان پیش از عرضه محصولات خود حداقل در حضور رسانه خودروهای جدید خود را معرفی می کنند و در مراسم های مختلف از مردم عادی دعوت می کنند تا خودروی جدید را پیش از عرضه مورد تست و بررسی قرار دهند کاری که خودروسازانی نظیر مدیران خودرو انجام می دهند.

طبق تحقیقات میدانی خبرنگاران ما فردا موتورز فروش کراس اوور FMC T5 در خفا و در برخی از نمایندگی های خود با قیمت 1 میلیارد و پنجاه میلیون تومان آغاز نموده و جهت خرید خودرو T5، باید پیش پرداختی در حدود 605 میلیون تومان را به حساب شرکت فردا موتورز واریز نمایند. زمان تحویل هم 60 روزه ذکر شده و به احتمال زیاد هم مدل سال خودرو براساس سال 1400 خواهد بود.

این‌طور که شرکت خودروسازی فردا اعلام کرده، گویا قرار است تا پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ در اف ام سی T5 نصب شود. این موتور که با کد4G15T شناخته می‌شود، با اتصال به یک نوع گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، توانایی تولید 156 اسب بخار، قدرت و 230 نیوتن متر، گشتاور را دارد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب