icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت جدید پژو 207 صندوقدار اعلام شد

قیمت جدید پژو 207 صندوقدار اعلام شد

شواهد و قرائن نشان می دهد که ایران خودرو از مواضع خود کوتاه آمده و قیمت جدید جدید پژو 207 صندوق دار با کاهش قابل توجهی اعلام کرده است.

یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-حدود یک ماه پیش در پردیس خودرو مقاله ای با عنوان "صندوق های میلیون تومانی "را منتشر نمودیم که به نحوه غیر منطقی قیمت گذاری برخی از محصولات صندوق دار این شرکت که نسخه هاچ بک آنها نیز وجو دارد ،اشاره کردیم.در این مقاله به مستقیما به پژو 207 صندوق دار اشاراه شده بود که قیمت نسخه هاچ بکش حدود 54 میلیو تومان بود اما نسخه صندوقدار آن در توسط ایران خودرو حدود 104 میلیون تومان قیمت گذاری شده بود.این مهم نشان می داد که یک صندوق ناقابل حدود 50 میلیون تومان برای مشتری آب می خورد.

در ادامه مشتریان این خودرو دست به تجمعات اعتراضی زدند و نسبت به قیمت غیر معقول پژو 207 صندوقدار در نزد نهاد های نظارتی گله کردند. حالا ظاهرا این اعتراض ها به نتیجه رسیده و ایران خودرو قیمت این خودرو را به 79 میلیون 900 هزار تومان کاهش داده است. این اتفاق در پی دستور وزرات صنعت برای بازگشت قیمت خودروهای ثبت نامی به سال 96 اتفاق افتاده است.

قیمت جدید پژو 207 صندوقدار

البته طبق اطلاعات کسب شده از سازمان حمایت و شرکت ایران خودرو، پژو 207 صندوقدار با قیمت حدودی 63/690/000 تومان به صورت پایه قیمت گذاری شده که با احتساب هزینه‌های جانبی (مالیات، عوارض، شماره گذاری و ...) به کسانی که این خودرو را پیش خرید کرده‌اند با قیمت 79/900/000 تومان واگذار خواهد شد.

قابل ذکر است در طول این مدت بسیار از مشتریان این خودرو اقدام به تکمیل وجه و تحویل خودرو خود نموده بودند. حالا مشخص نیست که آیا ایران خودرو قصد دارد که ماالتفاوت پرداخت شده قیمت جدید و قیمت قدیم را پرداخت کند یا خیر، چرا که سایپا تا به امروز از برگردانندن ما به التفاوت قیمت جدید و قدیم سیتروئن C3 به تکمیل کنندگان خودارِی نموده است.

برچسب ها:

کاهش قیمت خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب