icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت جی ام سی S350 در بازار ایران مشخص شد ،آغاز فروش محدود

قیمت جی ام سی S350 در بازار ایران مشخص شد ،آغاز فروش محدود

شرکت ریگان خودرو که پیش از این در زمینه عرضه محصولات کوپا فعالیت داشت فروش محدود درون سازمانی جدیدترین محصول خود با نام جی ام سی S350 را آغاز و قیمت آن را مشخص نمود. 

 

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-شرکت ریگان خودرو بیش از یکسل پیش تعداد محدودی از شاسی بلند چینی جی ام سی S350 را برای خذ مجوز های لازم وارد نمود و حالا پس از این مدت طولانی موفق شده که این خودرو را در خطوط تولید خود قرار دهد.

نمونه های وارداتی این خودرو که در ابتدای کار خودرویی دو یفرانسیل بود که پیش بینی می شد رقیب مستقیم فوتون ساوانا عظیم خودرو باشد. اما حالا مشخص شده فعلا نسخه تک دیفرانسیل آن در ریگان موتور به تولید رسیده و فعلا این نسخه پایه در دسترس خواهد بود.

جی ام سی S350

نکته قابل تامل قیمت این خودروی چینی است. بنا بر اعلام ریگان موتور جی ام سی S350 تک دیفرانسیل با قیمت باور نکردنی یک میلیارد و چها میلیون تومان به فروش خواهد رسید که با احتساب قمیت اعلام شده جی ام سی S350 گرانترین خودروی چینی قابل عرضه در بازار می باشد.

S350 به پیشرانه دو لیتری توربو ۲۰۵ اسب بخار با گشتاور ۳۲۵ نیوتن متر مجهز است و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک توان تولیدی را به چرخ های عقب می رساند. دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD، BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، تریم داخلی چرم، استارت دکمه ای، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، آینه های تاشو برقی، دوربین عقب، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، بلوتوث، صندلی برقی راننده، کامپیوتر سفر، رهیاب ماهواره ای، آینه حساس به نور، سنسور باد لاستیک، تنظیم حالت رانندگی و… از جمله امکانات JMC S350 است.

 

برای آشنایی بیشتر با جی ام سی S350 بهتر است مقله ذیل را مطالعه فرمایید.

 جی ام سی S350 ،مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب