icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت و زمان عرضه برلیانس C3 مشخص شد

گزارش اختصاصی پردیس خودرو

قیمت و زمان عرضه برلیانس C3 مشخص شد

در حاشیه نمایشگاه خودروی البرز مسئولین سایپا زمان عرضه و قیمت برلیانس C3 را اعلام کردند.

پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در مصاحبه اختصای پردیس خودرو  با یکی از مسئولین پارس خودرو در حاشیه نمایشگاه خودروی البرز زمان عرضه کراس اور برلیانس C3 و قیمت این خودرو مشخص گردید. بر اساس این گزارش پارس خودرو قرار است که پیش فروش این محصول جدید بازار ایران را از ماه آینده بطور رسمی را آغاز کند. همچنین قیمت برلیانس C3  در حدود 56 الی 58 میلیون تومان عنوان گردید.

نامبرده در جواب این سئوال که آیا این خودرو با استقبال عمومی روبرو می گردد یا خیر ،گفت:مشخصا برلیانس C3 با توجه به امکانات مناسب  و همچنین چهره جوان پسند می تواند به یکی از گزینه های خرید قشر وسیعی از جامعه تبدیل گردد.

جدیدترین محصول گروه سایپا بانام برلیانس C3 کراس، که تولید انبوهش به زودی در شرکت پارس خودرو آغاز خواهد شد به جهت زیبایی و کیفیت به یکی از جذاب‌ترین خودروهای موجود در بازار تبدیل خواهد شد.

امکانات رفاهی مناسب از قبیل فرمان برقی هوشمند ،سیستم کی لس(استارت بدون کلید)،سیستم مولتی مدیاو رینگ ۱۶اینچ آلمینیومی باتایر اسپرت و کیت بدنه این محصول بازار خودرو کشور در کلاس هاچ بک های کراس شهری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 برلیانس C3 مجهز به  پیشرانه اتوماتیک 1.5 لیتری 4 سیلندر با استاندارد یورو 5 و با مصرف سوخت ۶.۷ درسیکل ترکیبی و همچنین سیستم عیب یاب خودکارEOBD  است.

به نظر می‌رسد پارس خودرو در حال بدل شدن به بازیگر اصلی بازه قیمتی زیر 60 میلیون تومان در بازار ایران خواهد شد. زیرا این شرکت با عرضه بیش از 10 مدل و تیپ خودرو در بازار زیر 60 میلیون تومان یکی از تاثیرگذارترین خودروسازان کشور به شمار می‌رود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب