icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو لوکسژن U6 تولیدی آذویکو برچسب قیمت خورد

لوکسژن U6 تولیدی آذویکو برچسب قیمت خورد

شرکت آذویکو چندی است که بصورت رسمی تولید محصولات لوکسژن را در ایران اعلام نموده و حالا با رسیدن نخستین خروجی خط تولید  به نمایندگی ها قیمت تنها محصول تولیدی این شرکت یعنی لوکسژن U6 مشخص شده است.

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-بنا با اخبار رسیده شرکت آذویکو کراس اوور لوکسژن U6 را در یکی از نمایندگی های خود در تبریز رونمایی کرده و قیمت این خودرو را اعلام کرده است.بر اساس این گزارش قیمت لوکسژن U6 برابر با 990 میلیون تومان اعلام شده که عدد قابل توجهی برای این خودرویی است که در ابتدای معرفی آن در سالهای گذشته قیمتی در بازه 200 میلیون تومانی داشت. البته قابل ذکر است این خودرو در ابتدا قرار است بدست حواله دارن ام جی 360 برسد که بر اساس اطلاعات بدست آمده شرکت آذویکو مبلغ 100 میلیون تومان به حواله داران ام جی تخفیف خواهد داد.

در حال حاضر مونتاژ محموله اولیه لوکسژن U6 در کارخانه آذویکو انجام شده و تصاویر خط تولید این خودروساز نشان می دهد که نمونه ۲۰۱۸ و قبل فیس لیفت این کراس اوور تایوانی پا به بازار ایران گذاشته است. این خودرو به موتور ۱٫۸ لیتری توربو ۱۷۷ اسب بخار با گشتاور ۲۵۶ نیوتون متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ های جلو منتقل می شود. شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی برقی راننده، دنده پشت فرمان، استارت دکمه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین های دید عقاب (دوربین نقطه کور جانبی)، سنسور پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی های جلو، درِ صندوق برقی، سانروف، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، هدآپ، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و… از جمله امکانات لوکسژن یو ۶ است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب